کد خبر: 7044| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ | ساعت ۱۱:۳۸:۰ | تعداد بازدید: ۲۱۷۴

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدارس دولتی نسبت به دیگر مدارس از لحاظ کیفیت آموزشی و تربیتی در قعر جدول هستند و انتظار ما این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود کند.
در واکنش به ایراد شورای نگهبان به مصوبه کاهش تنوع مدارس به این علت که مدارس سمپاد موضوعی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن وارد شده و مجلس نباید ورود کند، گفت: اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره مصوبه‌ای دارد، حداقل باید به مجلس اعلام کند که این مدارس یعنی مدارس سمپاد با نظر آنان تأسیس شده است.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده فکر می‌کنم که شورای عالی آموزش و پرورش در این باره تصمیم‌گیرنده بوده  که این شورا ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
وی با بیان اینکه مجلس به جهت تبعیضی که در مدارس وجود دارد وظیفه خود دانست که این مسئله را پیگیری کند، ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر شاهد تبعیض آموزشی هستیم و عدالت آموزشی بین مدارس مناطق مختلف کشور برقرار نیست.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تاسف دارد که امروز مدارس دولتی قابل رقابت با مدارسی چون نمونه دولتی، هیأت امنایی، شاهد و غیرانتفاعی نیستند چرا که مدارس دولتی در آموزش و پرورش به فراموشی سپرده شده‌اند.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در مدارس دولتی هم از معلمان کارآمد بهره گرفته شود و نباید برخی از مدارس برخوردار و برخی دیگر محروم باشند.
عباسی عنوان کرد: متأسفانه مدارس دولتی نسبت به دیگر مدارس از لحاظ کیفیت آموزشی و تربیتی در قعر جدول هستند و انتظار ما این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی به این موضوع ورود کند چرا که جامعه، خانواده‌ها و قاطبه فرهنگیان خواستار آن هستند که تغییراتی در شکل مدارس ایجاد شود.

منبع:خانه ملت

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7