کد خبر: 25855| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۱۱ مهر سال ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۴۱:۰ | تعداد بازدید: ۲۹۴

جلسه هیأت اندیشه‌ورز جنگ شناختی با حضور نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد. در این جلسه، دکتر شکرانی بر اهمیت نقش ملی این میز در ذیل قرارگاه عالی فرهنگ و علم کشور تأکید کرد و دکتر جوانی نیز گزارشی درباره سناریوهای جنگ شناختی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه داد.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه هیأت اندیشه‌ورز جنگ شناختی با حضور نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
در این جلسه، دکتر شکرانی بر اهمیت نقش ملی این میز در ذیل قرارگاه عالی فرهنگ و علم کشور تأکید کرد و دکتر جوانی نیز گزارشی درباره سناریوهای جنگ شناختی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه داد.
جلسه هیأت اندیشه‌ورز میز جنگ شناختی با حضور دست‌اندرکاران، نخبگان و اساتید این حوزه در ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.
دکتر شکرانی، دبیر ستاد راهبری و نظارت فرهنگی و اجتماعی، در این جلسه بر شأن قرارگاهی میز جنگ شناختی و قلمرو عمل آن در سطح ملی ذیل قرارگاه عالی فرهنگ و علم کشور تأکید نمود.
در ادامه جلسه، هر یک از اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون اصول، مبانی و اهمیت جنگ شناختی پرداختند. سپس، دکتر جوانی گزارشی در خصوص بسترها و سناریوهای جنگ شناختی با تمرکز ویژه بر نقش هوش مصنوعی در این زمینه ارائه داد.
وی به چالش‌ها و فرصت‌های موجود در استفاده از هوش مصنوعی در جنگ‌های شناختی اشاره کرد و بر اهمیت آماده‌سازی بسترهای لازم برای مواجهه با این نوع جنگ‌ها تأکید کرد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7