کد خبر: 24707| تاریخ انتشار: سـه شنبه ، ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ | ساعت ۰:۸:۰ | تعداد بازدید: ۳۶۲

حوزه های علمیه در این نمایشگاه خوش می درخشند، نقش حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه هایی که به قرآن مربوط می شود را چه در عرصه های آموزشی و پژوهشی و چه عرصه های هنری و فرهنگی را در این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خوبی می توانیم مشاهده کنیم.
به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت‌الله محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و قبولی طاعات همگی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه در این نمایشگاه خوش می درخشد, نقش حوزه های علمیه و روحانیت در عرصه هایی که به قرآن مربوط می شود را چه در عرصه های آموزشی و پژوهشی و چه عرصه های هنری و فرهنگی را در این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خوبی می توانیم مشاهده کنیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در این بخش حوزوی و آثاری که به خوبی ارائه شده است دو چیز توجه من را به خود جلب کرد، اول فعالیت های بین المللی حوزه که نشان از پیشرفت و توجه به عرصه بین الملل در حوزه های علمیه است و نکته دوم در عرصه مشاوره های قرآنی است. اینکه ما قرآن را وارد همه عرصه های زندگی امروز کنیم و نشان دهیم که قرآن کریم علی رغم همه چیزهای متنوعی که در زندگی بشر آمده است، اما می تواند پاسخگوی نیازهای انسان در همه زمان ها باشد بسیار کار خوب و موثری است که باید با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.
آیت‌الله محمدی عراقی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت قرآنی در عرصه فضای مجازی و پاسخ به شبهات مردم به ویژه نسل نو تاکید کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فضای مجازی امروزه تبدیل به فضای حقیقی شده و تاثیرگذاری زیادی دارد, به‌حمدالله فعالان قرآنی و به ویژه حوزه توانسته در این عرصه خوب حاضر شود و دستاوردهای خوب قرآنی خود را در معرض دید و استفاده قرار دهد که جای تقدیر و تشکر دارد.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7