کد خبر: 23513| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۵ آبان سال ۱۴۰۲ | ساعت ۱۸:۴۴:۰ | تعداد بازدید: ۳۶۶

جلسه شورای عالی اولین کنگره دانشمند برجسته، شهید حسن طهرانی مقدم در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
جلسه شورای عالی اولین کنگره دانشمند برجسته، شهید حسن طهرانی مقدم، عصر امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در محل دفتر جلسات وزیر آموزش و پرورش با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
در ابتدای این مراسم علی طهرانی مقدم، دبیر اطلاع‌رسانی کنگره گزارشی از روند فعالیت‌های این کمیته و بازتاب خبری برگزاری کنگره در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ارائه کرد‌.
در ادامه رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برگزاری کنگره شهید طهرانی مقدم ایده‌ای مبارک و توام با اخلاص است که در دانشگاه شهید رجایی شکل گرفته است، اظهار کرد: این ایده برای گرامی‌داشت مقام علمی و جهادی یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه است.
وی با اشاره به اینکه شهید طهرانی مقدم بخش لاینفک قدرت امروز جمهوری اسلامی است، گفت: نام حاج حسن طهرانی مقدم همواره در تاریخ این کشور می‌درخشد و بخشی بزرگ از قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش و علم ایشان هستیم.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تمامی کوشش خود را خواهد داشت تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود، اما بازهم در مقابل مجاهدت‌های این شهید بزرگوار کم است. همچنین از ایده‌ها و طرح‌های مختلف برای هرچه بهتر زنده‌ نگه‌داشتن نام و یاد شهید طهرانی مقدم استقبال می‌کنیم.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7