کد خبر: 21733| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۴ دی سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۱۹:۰ | تعداد بازدید: ۵۴۷

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور فرصت سوزی‌ها را نتیجه واگرایی دانست و گفت: شهید سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود و از تمامی فرصت‌ها برای خدمت به اسلام استفاده می‌کرد.
حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در نشست با اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران ساوه در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: افرادی که دارای مسئولیت هستند، مسئولیت را یک امانت بدانند و از این امانت در خدمت به مردم استفاده کند تا موجب ارتقای سطح رضایتمندی در جامعه شود.

وی  صداقت و ادای امانت را دو ویژگی مهم مسئولان در تراز انقلاب اسلامی دانست و  تصریح کرد: صداقت در امور و ادای امانت ضمن اینکه موجب رضایتمندی مردم و رضایت الهی خواهد شد، زمینه ساز تقویت اعتماد آحاد مختلف مردم به حاکمیت می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با تاکید بر اینکه در اجتماع باید پیام آور پیروزی حق و نابودی باطل باشیم، زیرا باطل همیشه از بین رفتنی بوده است، افزود: ایام فاطمیه را قدر بدانیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام شهادت و ولادت آن بانوی مکرم اسلام از نظر کیفی و کمی اجرا شود و هر کس در حد توان خود برای حضرت زهرا سلام الله مجلس‌داری کند چرا که چشم امید همه به مادر سادات است.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری همچنین با تاکید بر اینکه در شرایطی قرار داریم که فصل کار و تلاش مضاعف است، افزود: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی و فرصت است و اگر از این فرصت استفاده نشود حسرت به دنبال خواهد داشت.

وی بر همگرایی بین مردم و مسئولان برای پیشرفت کشور و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: واگرایی‌ها موجب شده است که فرصت‌ها از دست برود و فرصت سوزی شود و امروز به همگرایی برای تقویت انسجام ملی بیش از گذشته نیاز داریم.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود و از تمامی فرصت‌ها برای خدمت به اسلام استفاده می‌کرد، افزود: شهید سلیمانی استاد همگرایی در جامعه بود و جذب حداکثری تحت لوای، ولی فقیه با خلق مخاطب را یک اصل می‌دانست.

وی با تاکید بر اینکه باید آرم‌ها و نشان‌ها را کنار بگذاریم و به دنبال برجسته کردن آرمان‌های انقلاب باشیم تا اجازه ندهیم فرصت سوزی شود، تصریح کرد: با هم کار کردن و شبکه‌ای کار کردن موجب خواهد شد که فرصت‌ها از دست نرود و شیوه فعالیت و کار تقویت شود.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7