کد خبر: 21202| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۱۱ مهر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۸:۱۲:۰ | تعداد بازدید: ۶۵۷

دکتر کبری خزعلی رئیس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده، با صدور پیامی درگذشت خانم فرزانه پزشکی فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
 
خبرحادثه جانگداز تصادف و در پی آن درگذشت مرحومه مغفوره فرزانه پزشکی مورد تأثر و تألم فعالین فرهنگی هنری و جبهه فرهنگی انقلاب و همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی گردید چرا که یاری تلاشگر، مخلص، انقلابی، ولایی، جهادی، هنرمند، متشرع و.... را از دست داده‌اند.
اقدامات و فعالیت‌های بی‌نظیر در عرصه‌های مختلف فرهنگی مانند روایتگری تأثیرگذار او در اردوهای راهیان نور، برگزاری اردوهای جهادی، اعتکاف دانشجویان هنر، پیاده‌روی اربعین و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی در عمر کوتاه و با برکتش از او الگوی نسل سوم زن تراز انقلاب اسلامی ساخته بود که می‌تواند چراغ راهی برای دختران، زنان و مادران ما باشد.
شاید او در سن کوتاهش نتوانسته بود دوران امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک کند ولی با عمق وجودش به آنها عشق می‌ورزید و پیرو راه آنان بود.
شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده ضایعه درگذشت فرزانه انقلاب اسلامی را به همه اهالی فرهنگ و هنر، دوستان و خانواده گرامی آن مرحومه بخصوص مادر و همسر بزرگوار و فرزندان دلبندش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای آن مرحومه طلب  علو درجات و مغفرت می‌نماید.
و انشاالله به دعای مستجاب عهد که می‌فرماید:
«اگر مرگ من فرا برسد در حالی که امام زمان ظهور نکرده باشد پس از ظهور او، مرا از قبرم بر آور، و به یاری آن حضرت سعادتمند کن».
با رجعت از یاران امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشد.

 
 کبری خزعلی
رئیس شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7