کد خبر: 21193| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۰ مهر سال ۱۴۰۱ | ساعت ۸:۴۹:۰ | تعداد بازدید: ۴۴۹

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد با سازمان مدیریت صنعتی خبر داد و گفت: توسعه هسته‌های مسئله‌محور و حمایت از جذب استعدادهای برتر، از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.
ناصر باقری‌مقدم افزود: این تفاهم‌نامه در حوزه‌های آموزش، پژوهش، فناوری، برگزاری همایش، تورهای صنعتی، تعاملات بین‌المللی، انتشار مشترک کتب و سایر زمینه‌های مرتبط با نخبگان و دانش‌آموختگان‌برتر دانشگاه‌ها منعقد شد و به امضای طرفین رسید.
وی با اشاره به محورهای اصلی این تفاهم‌نامه تاکید کرد: فراهم‌سازی شرایط برای دوره‌های پسادکترای صنعتی، همکاری در ایجاد شبکه نخبگان و سرآمدان، توسعه هسته‌های مسئله‌محور، ارزیابی و هدایت شغلی استعدادهای برتر، حمایت از جذب استعدادهای برتر و همچنین بهره‌مندی سازمان مدیریت صنعتی از ظرفیت نخبگان وظیفه، از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.  
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: همچنین ارایه خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و پژوهشی به کارآفرینان و مخترعان، برگزاری همایش‌ها و رویدادهای علمی و تخصصی مشترک، چاپ و نشر کتاب و منابع علمی مشترک، تعاملات بین‌المللی مشترک به ویژه در حوزه جهان اسلام، تکریم و الگوسازی از افراد پیشتاز و موثر در امور صنعتی، از دیگر محورهای مورد تاکید این تفاهم‌نامه است.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7