کد خبر: 21075| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۳ شهریور سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۵۱:۰ | تعداد بازدید: ۴۶۴

حجت الاسلام قمی با تأکید بر نقش مهم بانوان در عرصه جهاد تبیین گفت: مهرواره بانور و کارهایی از این دست باید در راستای تحقق جهاد تبیین باشد.
نشست تبیین گام دوم «مهرواره بانور» با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام میرمحمدیان و حضور مجازی مدیران کل ادارات سازمان تبلیغات سراسر کشور برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام قمی به اهمیت مهرواره بانور اشاره کرد و گفت: باید کارهایی نظیر مهرواره بانور را در راستای جهاد تبیین پیش ببریم. نوکری مجموعه‌های مردمی وظیفه ما است و هر بزرگواری که کار تبلیغی می‌کند برای ما بزرگ و ارجمند است و باید بدانیم هدف ما باید تحقق جهاد تبیین باشد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر اهمیت نقش بانوان تأکید و اظهار کرد: مهرواره بانور فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است.
در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام عزت زمانی به برگزاری مهرواره بانور پرداخت و عنوان کرد: با توجه به وظیفه‌ای که درحوزه جمعیت و خانواده بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده است؛ مهرواره بانور زمینه برای پیدا کردن ظرفیت‌ها بانوان در این حوزه و فراخوانی آنها است.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی حمایت‌ها و پشتیبانی استان‌ها باید در حوزه قدم بردارند و نقش آفرینی کنند این مهرواره ظرفیت‌های مختلفی را در برخی استان‌ها برای فعالیت بانوان بوجود آورده است و ما امیداریم که استان‌هایی که حضور کمرنگ‌تری داشته اند هم از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.
در بخش دیگری از این نشست خانم مریم زادقاسمی دبیر ستاد مرکزی مهرواره بانور با اشاره به استقبال بانوان از مهرواره گفت: مرحله دوم مهرواره باید مبتنی بر حمایت از فعالیت‌های مردمی باشد.
وی افزود: هرچقدر ما بتوایم بانوان فعال بیشتری را شناسایی کنیم از ظرفیت بالاتری از بانوان مجهز می‌شویم. لازم است همکاران ما در استان‌ها برای این شرکت کننده ها جلسات حضوری را برگزار کنند و آموزش‌هایی مانند فرایند حل مسئله را ارائه دهند.

منبع:مهر

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7