کد خبر: 18976| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۷ آذر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۸:۱۵:۰ | تعداد بازدید: ۶۸۸

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: طرح «برنامه کسب‌وکار‌های پایدار خانواده‌محور» آماده است و ان‌شاءالله طی دو هفته آینده رونمایی خواهد شد.
انسیه خزعلی در خصوص رونمایی از طرح «برنامه کسب‌وکار‌های پایدار خانواده‌محور»، گفت: این طرح آماده است و ان‌شاءالله طی دو هفته آینده رونمایی خواهد شد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در خصوص اهمیت مشاغل خانگی و توجه به فعالیت در این حوزه بخصوص در بخش بانوان نیز گفت: با توجه به محرومیت‌های در بخش مشاغل خانگی می‌خواهیم در این بخش بخصوص در حوزه خانم‌های سرپرست خانوار رفع محرومیت شود.
تدوین برنامه جامع در معاونت زنان ریاست جمهوری
خزعلی همچنین در اولین دیدار خود با اتحادیه‌های دانشجویی که دوشنبه یکم آذر ۱۴۰۰ برگزار شد، نیز ضمن پاسخ به مطالبات دانشجویان پیرامون مسائل زنان و خانواده، از برنامه‌ این معاونت خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده، از برنامه جامع معاونت که از روز اول شروع به تدوین آن کردیم، رونمایی کنیم.
وی پیرامون توانمندسازی زنان گفت: بخشی از توانمندسازی مرتبط با تغییر الگوها، ارتقای فرهنگ، مسئله‌ هویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی است. بخشی از توانمندسازی نیز مرتبط با زنان بد سرپرست، سرپرست خانوار و خود سرپرست است که حاصل تجرد قطعی زنان است که متاسفانه روز به روز این امر در حال افزایش است.

منبع:میزان

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7