نخستین کرسی ترویجی دانشگاه صداوسیما با موضوع "مدل درگیری استدلالی؛ مدلی برای مطالعه و برنامه سازی در حوزه تبلیغات سیاسی" برگزار شد.
نخستین کرسی ترویجی دانشگاه صداوسیما با موضوع " مدل درگیری استدلالی؛ مدلی برای مطالعه و برنامه سازی در حوزه تبلیغات سیاسی " روز یکشنبه 21 شهریورماه به صورت حضوری- مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه صداوسیما برگزار شد.
این کرسی با حضور آقای دکتر محمدعلی حکیم آرا استادیار دانشکده ارتباطات و رسانه به عنوان ارائه دهنده، آقای دکتر محمدقلی میناوند دانشیار دانشکده ارتباطات و رسانه به عنوان ناقد و آقای دکتر محسن شاکری نژاد استادیار دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما به عنوان مدیر جلسه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آقای دکتر حکیم آرا ضمن اشاره به اهمیت رسانه ها در حوزه ارتباطات سیاسی و جلب مشارکت سیاسی شهروندان، برگزاری و ارائه این کرسی در حوزه بینا رشته ای ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی را گامی موثر در ارتقای سطح سواد انتخاباتی جامعه، برانگیختن مشارکت و کنش سیاسی مردم دانستند. ایشان همچنین، مخاطب شناسی و برنامه سازی با هدف برآورده سازی انتظارات مردم در این حوزه را از اهداف برگزاری این کرسی برشمردند. ایشان در ادامه پاسخگوی سوالات و نقدهای مطرح شده از سوی ناقد کرسی و حاضرین در جلسه بودند.