کد خبر: 18253| تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، ۲۲ شهریور سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۴:۶:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۴۴

نخستین کرسی ترویجی دانشگاه صداوسیما با موضوع "مدل درگیری استدلالی؛ مدلی برای مطالعه و برنامه سازی در حوزه تبلیغات سیاسی" برگزار شد. 
نخستین کرسی ترویجی دانشگاه صداوسیما با موضوع " مدل درگیری استدلالی؛ مدلی برای مطالعه و برنامه سازی در حوزه تبلیغات سیاسی " روز یکشنبه 21 شهریورماه  به صورت حضوری- مجازی و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه صداوسیما برگزار شد. 
این کرسی با حضور آقای دکتر محمدعلی حکیم آرا استادیار دانشکده ارتباطات و رسانه به عنوان ارائه دهنده،  آقای دکتر محمدقلی میناوند دانشیار دانشکده ارتباطات و رسانه به عنوان ناقد و آقای دکتر محسن شاکری نژاد استادیار دانشکده ارتباطات و رسانه  دانشگاه صداوسیما به عنوان مدیر جلسه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آقای دکتر حکیم آرا ضمن اشاره به اهمیت رسانه ها در حوزه ارتباطات سیاسی  و جلب مشارکت سیاسی شهروندان، برگزاری و ارائه این کرسی در حوزه بینا رشته ای ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی را گامی موثر در ارتقای سطح سواد انتخاباتی جامعه، برانگیختن مشارکت و کنش سیاسی مردم دانستند. ایشان همچنین، مخاطب شناسی و برنامه سازی با هدف برآورده سازی انتظارات مردم در این حوزه را از اهداف برگزاری این کرسی  برشمردند. ایشان در ادامه پاسخگوی سوالات و نقدهای مطرح شده از سوی ناقد کرسی و حاضرین در جلسه بودند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7