کد خبر: 17972| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۰ مرداد سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۳:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۲۴۰

شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده به مناسبت آغاز به کار دولت سیزدهم، بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی متن بیانیه به شرح ذیل است:  
 
«الحمدلله علی ما انعم و له الشکر علی ما الهم»
 
سپاس خداوند متعال را که انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری علیرغم همه تبلیغات سوءمعاندان خارجی و مغرضان و غافلان داخلی، کارشکنی‌ها، مشکلات و سختی‌ها به بهترین وجه برگزار شد.
همچنین مراسم تنفیذ ریاست جمهوری نیز در حضور مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراسم تحلیف ریاست جمهور در حضور نمایندگان ملت و 82 نماینده کشورهای جهان و 12 سازمان بین‌المللی با آرامش کامل برگزار گردید.
و ما در پیشگاه ملت عزیز ایران که در اوج فشارها و تهدیدات حق را شناختند و کریمانه در مقابله با نفوذ و فساد و فتنه ایستادند و نامردمی‌­ها را عبوری کریمانه داشتند سرتعظیم فرود می­‌آوریم در مقابل هشیاری و عظمت ملی که زیر بار انواع تحریم­‌ها و تهدیدها و توهین­‌ها خم شدند اما خم به ابرو نیاوردند و تسلیم نشدند و حفظ نظام را تا اوج مشکلات شعب ابوطالب و غروب عاشورا تاب آوردند و علی­رغم همه موانع و تهاجم و جنگ روانی همه جانبه حق را شناختند و با حضور و افتخار مشارکت قابل تقدیر و چشم گیری را نصیب خود کردند در انتخاباتی که در شرایط فوق شیوع کرونا در همه کشورها امکان مشارکت را به شدت کاهش می­‌دهد حماسه آفریدند.
ملت ما نشان دادند که بسیار بصیر و آگاه عمل می­‌کنند و به فرزندان وطن اعتماد دارند و نسبت به کدخدایانی که عمری طمع تاراج هستی‌شان را داشته و دارند هشیارانه موضع گیری می‌­کنند و هر بار از ضعف و ناکارآمدی و سوء مدیریت مسئولینی خسته می‌­شوند از میان سایر فرزندان وطن خادمینی از جنس خودشان که درد آشنا و مردمی هستند را به صحنه می‌­آورند.
و اکنون آغاز راه دولت سیزدهم است که باید با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در روز تنفیذ و سخنرانی جناب آقای رئیسی، ریاست محترم جمهور در مراسم تحلیف که این دولت را دولت «وفاق ملی» نام گذاشت حرکت ملی آغاز شود.
امروز در آغاز به کار این دولت و آغاز قرن چهاردهم و در طلیعه اجرای گام دوم انقلاب، امید است با تکیه بر ارزش­‌ها‌ی اساسی انقلاب، عدالت‌محوری و مبارزه با فساد از ظرفیت همه آحاد ملت در مسیر کار و کرامت برای حل مشکلات کشور استفاده شود. و با ساختن دولتی کارآمد و معطوف به حل مسائل مردم، که از مشکلات معیشت در رنجند سرمایه اجتماعی را باز سازی کند و با انسجام و تقویت همدلی و همیاری بین مردم و گروه‌های سیاسی مسیر دشوار آینده را هرچه سریع‌تر هموار نماید تا در آینده نزدیک شاهد دولتی قوی، موفق، فائق بر مشکلات و پیر‌وز بر توطئه‌های داخلی و خارجی باشیم وهمانگونه که مقام عظمای ولایت عملکرد ریاست جمهور را در زمان ریاست قوه قضاییه تأیید کردند عملکرد ایشان در این دوره از مسئولیت هم مورد تأیید معظم‌له قرار گیرد .

«الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی هَدانا لِهذا وَ ما کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْ لا أَنْ هَدانَا اللَّهُ»

 
شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7