کد خبر: 17543| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۵ تیر سال ۱۴۰۰ | ساعت ۱۰:۱۸:۰ | تعداد بازدید: ۷۲۰

کارگاه آشنایی با فرآیند پیشنهاد و برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
در پی مصوبه کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی، کارگاه آشنایی با فرآیند پیشنهاد و برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی ویژه اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده علوم اجتماعی و گروه آموزشی معارف اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی در ساعت 11/30 روز چهارشنبه 19 خرداد با تدریس آقای دکتر محمد نریمانی به صورت مجازی برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مولائی رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی هیات حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی ضمن عرض خیر مقدم به اساتید شرکت کننده در کارگاه، با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه، مطالبی را در خصوص رسالت دانشگاهیان در تولید علم و اهمیت نظریه پردازی در این راستا مطرح و به تشریح فعالیت‌های دبیرخانه کمیته دستگاهی هیات حمایت دانشگاه محقق اردبیلی پرداختند.
 در ادامه جلسه دکتر نریمانی، عضو کمیته دستگاهی هیات حمایت دانشگاه، مطالب مبسوطی را پیرامون معرفی کرسی‌های نظریه پردازی، اهداف برگزاری و انواع و شرائط لازم برای برگزاری کرسی‌ها مطرح نمودند. دکتر نریمانی در ادامه کارگاه در مورد "مرور سیستماتیک" به عنوان یکی از انواع روش‌های پژوهشی، که یافته‌های آن می‌تواند به صورت پیشنهاد برگزاری کرسی‌های علمی- ترویجی مورد استفاده همکاران واقع گردد، توضیحاتی را به همراه اسلایدهای تهیه شده ارائه نمودند.

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7