کد خبر:9884   تاریخ انتشار: جـمـعــه ، 27 دی سال 1398 ساعت 11:23:0

افتخار جریان دانشجویی همراهی با مردم است/ در پازل دشمن حرکت نکنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: افتخار جریان دانشجویی این است که با مردم همراهی می کند، اگر دانشجویان این افتخار را حفظ کنند، دانشگاه های ما همیشه پیشرو خواهند بود.


حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان درباره وظیفه دانشگاهیان در شرایط حاضر گفت: دانشجویان باید حرکت عظیم مردم را در پاسداشت و نکوداشت سردار حاج قاسم سلیمانی ببینند، این ها متن مردم ما هستند طبیعی است حاشیه هایی در جامعه وجود دارد اگر نتوانیم فرق بین متن و حاشیه را به درستی تشخیص دهیم ممکن است رسالتی که در قبال مردم برعهده ما قرار دارد  به خوبی نتوانیم انجام دهیم.
وی ادامه داد: مردم ما با تمام وجود نشان دادند که به خوبی به مقاومت اعتقاد دارند به آمریکا اعتمادی ندارند بلکه آن را دشمن خود می‌دانند.
رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: مردم نشان دادند که کلیت نظام را قبول دارند این طبیعی است که نقطه نظرات مختلفی وجود داشته باشد، اما مردم اصل نظام را قبول دارند، کاری نکنیم دراین فضایی که مردم ما حماسه ای بی نظیر آفریدند، بیاییم در پازلی که دشمن تعریف کرده حرکت کنیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: طبیعی است که افرادی در جامعه باشند که این حرکت مردم را نپسندند ولی افتخار جریان دانشجویی این است که با مردم همراهی می کند، اگر دانشجویان این افتخار را حفظ کنند من فکر می‌کنم دانشگاه های ما همیشه پیش رو خواهند بود.