کد خبر:9861   تاریخ انتشار: سـه شنبه ، 24 دی سال 1398 ساعت 16:33:0

حضور دکتر عاملی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما

دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه دکتر خوانساری معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران دبیرخانه این شورا روز یکشنبه 22 دی ماه 98 با حضور در منزل مرحوم شهید مهندس شهاب رعنا از جان‌باختگان سانحه هوایی اخیر ضمن تسلیت گویی به خانواده آن مرحوم با بازماندگان ابراز همدردی کردند.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دیدار که در فضایی سرشار از عواطف و اندوه برگزار شد دکتر عاملی طی سخنانی گفت: هر چند داغ این مصیبت سنگین است اما آنچه که موجب نزول رحمت الهی می‌شود، صبر بر این مصیبت است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: متأسفانه در این سانحه جمعی از نخبگان علمی کشور و از جمله مرحوم شهاب رعنا جان خود را از دست دادند و این به معنای از دست رفتن بخشی از سرمایه انسانی کشور است.



دکتر عاملی گفت: انشاءلله همه بازماندگان از اجر الهی برخودار باشند و برای ارواح درگذشتگان نیز رحمت الهی را آرزو داریم.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این دیدار پدر مرحوم شهاب رعنا به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخت و از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت همراه به دلیل این دلجویی از داغدیدگان تشکر کرد.
گفتنی است دکتر عاملی همچنین با حضور در منزل شهید سرائیان از دیگر شهدای سانحه سقوط هواپیما ضمن ابراز همدردی درگذشت دختر و داماد ایشان را به آنها تسلیت گفت.