کد خبر:9764   تاریخ انتشار: سـه شنبه ، 17 دی سال 1398 ساعت 10:10:0

انتقام سخت حق مردم است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام سخت حق مردم است و مردم انتظار دارند مسئولان در مسیر سردار سلیمانی حرکت کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: قاسم سلیمانی یک سردار عالی‌رتبه و شخصیتی محبوب و جزء عزیزترین چهره‌های مدافع اسلام بود و آمریکا با وقاحت و صراحت اعلام کرد که این شخصیت را کشته است. بنابراین انتقام حق ماست و انتقام سخت را از آن‌ها خواهیم گرفت. از دشمن کینه‌توز که با وقاحت به ملت‌های مظلوم ظلم می‌کند و به صراحت اعلام می‌کند که این سردار را به شهادت رسانده باید انتقام بگیریم.
وی افزود: حضور مردم این پیام را به دشمن می‌دهد که به‌شدت باید پشیمان شوند. اگر سردار سلیمانی در حیاتش خار چشم دشمنان بود، شهادتش نیز پایان حضور و ابرقدرتی آمریکا در منطقه خواهد بود. حضور مردم این پیام را به مسئولان می‌دهد که مردم انتظار دارند که مسئولان هم در مسیر نورانی سردار حرکت کنند. سازش با ستمگران و کنار آمدن با آن‌ها در مرام سردار نبود و مسئولین باید به فکر سرجای خود نشاندن سران سلطه باشند. اگر اقدام درست و عکس‌العمل مناسب اتفاق نیفتد، این‌ دشمنان آنقدر بی‌شرم هستند که می‌توانند این اتفاقات را تکرار کنند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: خروجی از برجام اتفاق نیفتاده، بلکه جمهوری اسلامی به‌دلیل بدعهدی‌های آمریکا بخشی از تعهداتی که داشته متوقف کرده است.