کد خبر:8650   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 8 دی سال 1398 ساعت 18:17:0

اگر پیشرفت و توسعه و آبادانی می خواهیم باید امنیت داشته باشیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در عین داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و امنیتی کم نظیر را ایجاد کرده است.


حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در جلسه نهضت تهذیب که با موضوع اخلاق اسلامی و برخورد حکیمانه پلیس با مردم در حسینیه محمد رسول الله(ص) ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نیروی پرافتخار انتظامی همواره منشاء خیروبرکت بوده و بارها در عرصه های مختلف وفاداری خود را به نظام و ولایت اثبات کرده‌ است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: اقتدار و صلابت پلیس در صحنه‌های مختلف باعث شده تا دشمنان با وجود طرح ریزی برنامه‌های متعدد و شیطنت‌های مختلف نتوانند به هیچ کدام از برنامه های خود دست یافته و تیرشان به سنگ بخورد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی داشتن رافت اسلامی در اوج اقتدار را از جمله ویژگی‌های ممتاز نیروی انتظامی برشمرد و گفت: همین خصایص کم نظیر است که پلیس جمهوری اسلامی را متمایز از پلیس سایر کشورها ساخته است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی خاطرنشان کرد: دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت‌های بزرگ نام برده شده‌اند که موضوع ایجاد امنیت به خوبی توسط کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس حاصل شده است.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امنیت را یکی از دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این دستاورد مهم با تلاش شبانه روزی و مجاهدت کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است.
وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اگر پیشرفت و توسعه و آبادانی می خواهیم باید امنیت داشته باشیم، افزود: خوشبختانه این امنیت در سطح وسیع و گسترده‌ای در کشور وجود دارد، به گونه‌ای که دشمنان با همه حیلت‌هایی که به کار بسته‌اند نتوانسته‌اند خدشه ای به آن وارد کنند.
محمدی عراقی آمریکا را در راس دشمنان انقلاب و نظام برشمرد و گفت: آنها تا زمانی که جمهوری اسلامی از نیروهای نظامی و انتظامی مقتدری برخوردار است محکوم به شکست بوده و هرگز نمی‌توانند به اهدافشان دست پیدا کنند.
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.
وی گفت: امنیتی که پس از غائله 25 آبان در کشور حاکم شد آسان هم به دست نیامد. این امنیت ثمره خون شهدای والامقامی مانند شهید جواهری بود که جان فدا کرد تا دشمن نتواند به برنامه های خود دست یابد.