کد خبر:7445   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 23 آذر سال 1398 ساعت 8:45:0

جوانان پیش‌قراولان عرصه پیشرفت جامعه هستند

حجت‌الاسلام قمی در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان بوشهر تاکید کرد: نگاه به ظرفیت داخلی و میدان دادن به جوانان گره از مشکلات اقتصادی باز می‌کند.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان بوشهر اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که به‌واسطه جوانان این کشور به‌دست‌آمده باید روایت شود. اراده‌های جمعی مردم برای پیشرفت جامعه، نیاز امروز انقلاب اسلامی است. جامعه نیاز به اراده جمعی جوانان جهادی برای پیشرفت دارد.
حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه امروز یکی از مهم‌ترین محورهای تبلیغ و تبیین اسلام ناب، نشر و گسترش پیشرفت است اضافه کرد: پیشرفت هایی که توسط جوانان استان به دست آمده باید تبیین، تبلیغ و ترویج شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم گفت: باید عزم ها را برای پیشرفت منطقه به کار گرفت و بر روی این ضرورت سرمایه گذاری کرد.
وی با اشاره به اینکه برای پیشرفت نگاه به ظرفیت داخلی ضروری است، بیان کرد: برای پیشرفت نیازمند همت و اراده‌های پولادین مردم به‌ویژه جوانان مؤمن و انقلابی هستیم.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در مکتب توحیدی پیشرفت به‌صورت همه‌جانبه است که مکتب حضرت امام خمینی(ره) هم به این موضوع اشاره دارد، اضافه کرد: همت و اراده‌های پولادین جوانان مؤمن زمینه‌ساز ساخت فردایی دیگر برای کشور است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین افزود: برخی گمان می‌کنند که برای پیشرفت کشور باید حتماً چیزی به‌طرف خارجی داد، در حالی‌که نباید چشمانمان به خارج از کشور باشد و پیشرفت توسط همین مردم و نیروهای جهادی در داخل کشور رقم خواهد خورد.
وی ادامه داد: به فضل خداوند برای آن عهدی که با امام عصر خود بسته‌ایم، تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام خواهیم داد و جوانان به‌عنوان نمایندگان مردم، پیش‌قراولان این عرصه هستند.
حجت‌الاسلام قمی در پایان سخنان خود گفت: پیشرفت توسط مردم به‌ویژه جوانان رقم خواهد خورد و روایت پیشرفت بر عهده جوانان است.
گفتنی است، نخستین عهدواره پیشرفت منطقه ای استان بوشهر با موضوع ارائه الگوهای موفق و ایده های مؤثر اجتماعی در حوزه های کسب و کار نشاط و تفریح، گردشگری، جهادی، آموزش، مطالبه‌گری، ورزش، سلامت و محیط زیست با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی خلیج فارس بوشهر برگزار شد.