کد خبر:6471   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 31 شهریور سال 1398 ساعت 9:33:0

ما ترکناک یابن الحسین؛ رهبر حکیم خود امام خامنه ای را هرگز تنها نخواهیم گذاشت

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و ادای احترام به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب؛ تأکید کرد هم‌‌صدا با همه انقلابیون الهی جهان می‌گوییم سید و مولای خود، رهبر حکیم و الهی جمهوری اسلامی امام خامنه‌ای را هرگز و در هر شرایطی تنها نخواهیم گذاشت؛ ما ترکناک یابن الحسین.


به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از بزرگ‌ترین فوائد این جنگ هشت ساله و دفاع هشت‌ساله، حفظ و تقویت روحیه‌ی انقلاب و حرکت، در نسل جوان ما و در جامعه‌ی ما بود.
رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی»
فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در هر سال برای ملت بزرگ و سرافراز ایران، یادآور یکی از غرورآفرین‌ترین مقاطع تاریخ معاصر این سرزمین است.
در 31 شهریور 1359 و در حالی که هنوز کمتر از دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود، صدام حسین دیکتاتور عراق با دستور آمریکا و حمایت همه‌جانبه دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها کشورهای مرتجع منطقه، حمله نظامی به کشورمان را آغاز کرد.
هر چند دیکتاتور خبیث عراق به سودای باطل فتح 7 روزه تهران به ایران عزیز و سرافراز تجاوز کرد، اما از همان ابتدا با سد سترگ مقاومت فرزندان جان برکف این آب و خاک برخورد کرد و در کمتر از دو سال روند جنگ تحمیلی کاملا عوض شد و نه تنها اشغالگر از خاک میهن رانده شد بلکه با راهبرد "تنبیه متجاوز" نبرد به داخل خاک عراق کشیده شد.
امروزو در حالی که بیش از 3 دهه از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، ملت غیور ایران اسلامی به اتکای سرمایه پایان‌ناپذیر ایثار و مقاومت خود به الگوی موفقی برای همه ملت‌هایی تبدیل شده که عزم کرده‌اند تا دیگر تحت استعمار نباشند و آزاد و مستقل و سرافراز زندگی کنند.
در سال‌های اخیر که آتش تروریست تکفیری غرب آسیا را در برگرفته بود، ملت بزرگ ایران ندای استمداد ملت‌های مظلوم سوریه و عراق را لبیک گفت و جوانان غیور و ایثارگر این ملت با تبعیت از ایثارگری‌های 8 سال دفاع مقدس به میدان نبرد با ترویسم تکفیری پا نهادند و با بذل جان خود این فتنه بزرگ و خطرناک را سرکوب و نابود کردند.
این مثال و ده‌ها نمونه مشابه نشان می‌دهد که استمرار توفیقات و دستاوردهای بزرگ ملت ما تنها با تبعیت از الگوی مقاومت و ایثار قابل تحقق است.
بدون تردید موفقیت‌های چشمگیر جوانان دانشمند سرزمین عزیرمان در عرصه علم و فناوری و عبور از خطوط قرمز واهی ترسیم شده توسط دشمنان ما در عرصه علوم و فنون جدید، یکی از مصادیق بارز  شکل گیری الگوی مقاومت و ایثار است.
امروز و در حالی که نبرد اقتصادی آمریکا و هم‌پیمانان او علیه ملت برزگ ایران به اوج رسیده و دشمنان به صراحت از فکر واهی فروپاشی کشورمان زیر فشار اقتصادی سخن می‌گویند، تنها اکسیر شفا بخش و راهبرد باطل کننده این خواب آشفته مجاهدت و ایثار در عرصه نبرد اقتصادی است و به فضل الهی باز هم ملت و کشور ما مانند 4 دهه گذشته از این میدان نیز پیروز و سرافراز خارج خواهد شد.
اگر قدرت نظامی، بازدارندگی فراگیر جهانی نسبت به تعرض به جغرافیای راهبردی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد، رونق تولید و تقویت توانایی و قدرت اقتصاد ملی ایران، بازدارندگی فراگیر نسبت به جنگ اقتصادی و تحریم بر علیه ملت شریف ایران را محقق خواهد ساخت. 
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن تعظیم به مقام شامخ و والای همه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، لزوم تلاش جامعه نخبگانی کشور برای بازخوانی تجربه غرورآفرین دفاع مقدس به منظور ارائه الگوی برای مقاومت در نبرد اقتصادی دشمنان علیه کشورمان را مورد تاکید قرار می‌دهد.
امروز با صدای بلند و همصدا با همه انقلابیون الهی جهان می گوییم سید و مولای خود، رهبر حکیم و الهی جمهوری اسلامی امام خامنه ای را هرگز و در هر شرایطی تنها نخواهیم گذاشت و با همه توان یاری خواهم کرد و مصداق جبهه عاشورایی کربلا خواهیم بود و به فضل پروردگار ملت شریف ایران و انقلابیون جهان، جبهه اکثریت عاشورایی را محقق خواهند کرد. ما ترکناک یابن الحسین.