کد خبر:6370   تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 20 شهریور سال 1398 ساعت 8:37:0

ما از دیدار با خانواده شهدا نور می‌گیریم

در شب تاسوعای حسینی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از همراهان به دیدار خانواده شهید امیرحسام ذوالعلی رفت.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با پدر، مادر و برادر شهید ذوالعلی که در جریان آشوب روز عاشورای سال ۸۸ در سن ۲۳ سالگی به شهادت رسید، ضمن تاکید بر اهمیت این شهید، از جهت جوان بودن و شهید فتنه بودن افزود: ما آمده‌ایم تا در این شب مبارک از منزل شما کسب نور کنیم. از شیر پاک مادر و نان حلال پدر چنین بچه‌هایی پرورش یافته اند وافتخار می‌کنیم که آمده‌ایم فضایی و مادر و پدری که این شهید در آن پرورش یافته است را زیارت کنیم.
در ادامه پدر شهید ذوالعلی ضمن خوشامدگویی به حجت‌الاسلام قمی، به بیان خصوصیات اخلاقی و خاطراتی از شهید پرداخت و اظهار داشت:
سه چهار روز قبل از شهادت که با هم صحبت می‌کردیم گفتیم این بچه‌هایی که در خیابان ریخته‌اند، همگی فریب خورده اند و هدایت می شوند. دلخوشی ما این است که مرامش امام حسینی بود و در چنین ایامی هم از بین ما رفت. در جلسات اهل بیت خوب میانداری می کرد و بالای تمام دفاترش می نوشت: «بسم رب الشهدا و الصدیقین»
وی ادامه داد: هنگام دعا اول برای ظهور امام زمان دوم برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و سوم برای شهادتش دعا می کرد. خدا را شکر می‌کنم که شهادت امیرحسام خیلی رسانه‌ای نشد چون اگر میشد دشمنان و فتنه گران ما را رها نمی‌کردند! سعی کنیم عملی انجام دهیم تا راه شهدا را ادامه دهیم. وقتی که شهید شد من اولین کسی بودم که بالای سرش رسیدم و سرش را بوسیدم چون تفکر ولایی داشت، لب هایش را بوسیدم چون ذکر خدا بر لب داشت، سینه اش را بوسیدم چون محبت اهل بیت در قلبش بود، پایش را هم بوسیدم چون وارد حیطه گناه نشد. در واقع پای همه جوانانی که گناه نمی کنند را باید بوسید.
در ادامه، مادر و برادر شهید نیز به بیان خاطراتی از او پرداختند.
پایان بخش این دیدار صمیمانه که با حضور چندتن از همراهان و دوستان شهید و همچنین برخی از مشاوران رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از جمله علیرضا نادعلی، مدیرکل حوزه ریاست و حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همراه بود، حجت‌الاسلام قمی با تقدیم لوح نفیس حامل قطعه‌ای از فرش متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام و هدایای متبرکی از خانواده شهید قدردانی کردند.
منبع:  روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی