کد خبر:5108   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 26 مرداد سال 1398 ساعت 10:33:0

شهدای انقلاب پشتوانه‌های معنوی و صاحبان اصلی انقلاب هستند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شهدای انقلاب پشتوانه‌های معنوی و صاحبان اصلی انقلاب هستند خاطرنشان کرد: شهدا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با فدا کردن جان خود این انقلاب را به ثبت رساندند.


 آیت الله محمدی عراقی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم یادواره ۱۰۵ شهید شهر هشتگرد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت : برنامه امروز الگو و بسیار پربار بود و از برگزار کنندگان آن تشکر می کنم و باید نسل جدید با این گونه برنامه ها و دفاع مقدس و رشادت های شهدا و پیام آنان آشنا شوند.
مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم گفت: عطر و بوی شهدا راه و روش ما است و نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان باید در اولویت ها باشد و اینگونه است که تمامی نقشه های دشمنان شکت خواهد خورد.
وی در ادامه افزود : کسانی که در راه خدا و دفاع از حق ایستادگی و فداکاری می کنند خداوند آنها را نصرت می دهد و به آنها پیروزی عنایت می کند، فرشتگان خدا نیز بر آنها نازل می شوند و به آنها بشارت می دهد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش های دیگر سخنان خود گفت: امروز مصداق این آیات الهی را مشاهده می کنیم و جمهوری اسلامی ایران اگر امنیت، آرامش و قدرت دارد از برکت خون شهدا است و مردم ما نیز شکر گذار هستند.
وی تصریح کرد : با نگاهی به کشورهای اطراف می بینیم تروریسم به جان مردم منطقه افتاده است و خبرهای ناگواری از جان دادن کودکان منعکس می شود و در کنار این مسائل هزاران و میلیون ها آواره به وجود می آید، امیدواریم این مصیبت ها در کشورهای اسلامی و کشورهای همسایه به پایان برسد.
آیت الله محمدی عراقی در پایان خاطر نشان کرد : غرب بر روی این مسئله سرپوش می گذارد چرا که آنها صدام و رژیم بعث را تجهیز کردند و آنها بر روی آن سرپوش می گذارند.
منبع: خبرگزاری بسیج