کد خبر:5089   تاریخ انتشار: سـه شنبه ، 22 مرداد سال 1398 ساعت 20:31:0

محوریت مردم را در همه امور باور کرده‌ایم

قمی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محوریت مردم را در همه امور باور کرده‌ایم و سلوک مردم سالاری این سازمان جلوات بیشتری خواهد داشت.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تحقق هدفگذاری‌ها و توسعه بیش از پیش اهداف دینی و فرهنگی، همت و تلاش همه جانبه را می‌طلبد.
قمی تصریح کرد: ما خادم خادمین فرهنگ اهل بیت علیهم السلام هستیم و باید با اهتمام و جدیت برای تحقق اهداف گام برداریم و جامعه و مردم ما را قضاوت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه محور‌قراردادن مردم و مردم سالاری را باور کرده‌ایم، اظهار کرد: سلوک مردم سالاری سازمان تبلیغات اسلامی به فضل خدا جلوات بیشتری خواهد داشت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر حمایت این سازمان از مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: این استان از اهمیت بالایی در نزد ما برخوردار است و برای رفع آسیب‌ها و مشکلات و تعالی فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد قدرتمند حرکت خواهیم کرد.
قمی با بیان اینکه محدودیت‌های مالی و مشکلات در عرصه کار وجود دارد، اظهار داشت: اهتمام و تلاش‌ها می‌تواند برکات و خروجی‌های مناسبی داشته باشد.
وی در پایان سخنان خود از زحمات مدیرکل سابق اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گسترش ظرفیت‌های فرهنگی تقدیر کرد.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، گفت: تبیین و ارتقای ظرفیت‌های فرهنگی و دینی در مناطق مختلف استان از جمله فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام حمید برازش به بخشی از فعالیت سال‌های اخیر این اداره کل اشاره و عنوان کرد: در سه سال گذشته، برنامه‌هایی با هدف شکوفایی دینی و فرهنگی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اجرا و تا بهمن ۹۷، ۱۱۰ مأموریت با هدف پوشش بخش‌های مختلف عملیاتی شد.
برازش با اشاره به ارتباط اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حوزه‌های نمایندگی در دانشگاه‌های این استان، ابراز داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی، مراسم اعتکاف و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی دینی در دانشگاه‌های این کهگیلویه و بویراحمد ازجمله برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امید است با بکارگیری قشر جوان، شاهد شکوفایی حوزه فرهنگ در بخش‌های مختلف باشیم.
برازش از فعالیت خیرین قرآنی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: چاپ ده هزار جلد قرآن از جمله خروجی‌های فعالیت خیرین این استان به شمارمی‌رود؛ همچنین برازش خواستار حمایت و نگاه بهتر به روحانیون مستقر در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
در پایان این نشست از زحمات حجت‌الاسلام حمید برازش مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری به‌عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
گفتنی است، حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری پیش از این معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
منبع: روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی