کد خبر:4878   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 5 مرداد سال 1398 ساعت 13:59:0

انقلاب اسلامی و انقلاب مهدوی هر دو به دنبال سرنگونی دیکتاتورها و برقراری عدالت هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هیچ کشوری در دنیا امروز جرأت ندارد به مرزهای ایران نزدیک شود که این امر به برکت اسلام و اهل بیت(ع) است.


رحیم پور ازغدی در دومین اجلاس فعالان مهدوی کشور، در مشهد گفت: انقلاب اسلامی و انقلاب مهدوی هر دو به دنبال سرنگونی دیکتاتورها و برقراری عدالت هستند.
وی با بیان اینکه حکومت امام زمان(عج) حکومت جهانی برای برقراری قسط وعدالت بر روی زمین است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به مردم در داخل وخارج از کشور نشان داد که می توانیم در مقابل استکبار ایستادگی کنیم و رهبری جامعه را بدست بگیریم.
رحیم پورازغدی با اشاره به اینکه از آغاز انقلاب، امام خمینی (ره) از انقلاب آخرالزمانی سخن می گفتند، افرود: بیداری اسلامی در فلسطین، یمن، مصر و شمال آفریقا جریان یافته است. بیداری اسلامی موجب بالا بردن عزت شیعه شد و آبروی وهابیت در منطقه از بین رفت.
وی با اشاره به موفقیت های سپاه در خلیج فارس گفت: در این چهل سال انقلاب، همیشه استکبار شکسته شده است و هیچ کشوری در دنیا امروز جرأت ندارد به مرزهای ایران نزدیک شود که این امر به برکت اسلام و اهل بیت(ع) است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه باید جهانی عمل کرد، گفت: همان گونه که امام راحل، انقلاب اسلامی را مقدمه ای برای تحقق حکومت جهانی مستضعفان ایجاد کرد، باید جهانی عمل کنیم زیرا دشمن در حمله به توحید و عدالت، مرز نمی شناسد.
رحیم پور ازغدی در ادامه به مسائل اقتصادی و حقوق های نجومی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب کارگزاران پهلوی آن قدر حقوق می گرفتند که تصور نمی کردند این ثروت روزی از آنها گرفته شود. بعد از انقلاب برخی از فرماندهان سپاه حتی خجالت می کشیدند که حقوق بگیرند، در حالی که امروز با وجود مشکل مالی مردم، برخی مسئولان حقوق های نجومی می گیرند.
منبع: حوزه