کد خبر:25952   تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، 26 مهر سال 1403 ساعت 10:51:0

ارسال اصلاحات اساسنامه موسسه جهانی ولایت به شورای عالی انقلاب فرهنگی

در شورای هیئت امنای موسسه جهانی ولایت که به صورت منظم و ماهانه برگزار می‌گردد امور مهم و راهبردی از قبیل تدوین و تنظیم سند راهبردی، توسعه زبانی تولید محتوا، بودجه سالانه، رسیدگی به گروه‌های علمی و تعیین مدیران این گروه ها و سایر تصمیمات مهم شبکه اخذ می‌شود.


به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله علیرضا اعرافی رئیس هیئت امنای موسسه جهانی ولایت در دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی با ارائه گزارشی از فعالیت های این موسسه گفت: در جلسات شورای سیاستگذاری که به صورت منظم و ماهانه برگزار می‌گردد امور مهم و راهبردی از قبیل تدوین و تنظیم سند راهبردی، توسعه زبانی تولید محتوا، بودجه سالانه، رسیدگی به گروه‌های علمی و تعیین مدیران این گروه ها و سایر تصمیمات مهم شبکه اخذ می‌شود.

وی افزود: در این جلسه مهم‌ترین موضوع مورد بحث، سند راهبردی شبکه است و ان‌شاءالله در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد. همچنین اصلاحات اساسنامه با عنایات حضرتعالی و پیگیری هیئت امنا نهایی شد و به شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی ارسال گردید.

مدیر حوزه های علمیه در پایان گفت: از مدیر جوان شبکه‌های جهانی ولایت حجت الاسلام والمسلمین علوی که در طول یک سال و نیم گذشته زحمات فراوانی برای پیشبرد شبکه متقبل شده‌اند تشکر می‌نمایم و همچنین از زحمات تمامی اعضای هیئت امنا قدردانی می‌کنم.