کد خبر:24501   تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، 10 اسفند سال 1402 ساعت 11:50:0

قدردانی دانش‌آموزان نخبه از رئیس‌جمهور برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

دانش‌آموزان نخبه با صدور پیامی، از رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر آموزش و پرورش و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام تقدیر دانش آموزان نخبه از رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:
به نام خدا
حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

با سلام و تحیات

با عنایت حضرت حق و در ماه پر خیر و برکت شعبان المعظم باری دیگر نگاه آینده‌نگرانه و احساس مسئولیت مضاعف حضرتعالی، باعث ایجاد پلی به رنگ خواستن و توانستن بین دانش آموزان نخبه فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان کشور گردید.
شجاعت در اقدام و روحیه‌ی برخورد با مشکلات به‌صورت عاقلانه و مدبرانه توسط دولت سیزدهم چشم‌اندازهای روشنی را برای دانش‌آموزان دیروز و معلمان فردا در گام دوم انقلاب فرا روی ما قرار داده است. 
این باور بسیار ارزشمند است که رهبر انقلاب می‌فرمایند: " معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد". و اگر بپذیریم که کارامدی و اثربخشی نهادهای یک جامعه متاثر از نظام یادگیری است و تصویر زیبا از کیفیت آینده و زندگی را معلمین جامعه می‌سازند، دیگر تردیدی باقی نمی‌ماند که تربیت نیروهای شایسته در نقش  معلم همواره باید مورد توجه ارکان حکومتی و برنامه‌ریزان این امر قرار گیرد.
اینک ما دانش آموزان بعد از سالها چشم‌انتظاری در به‌کارگیری نخبگان علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری و ... برای پذیرش در کسوت مقدس معلمی، شاهدیم که در دولت سیزدهم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر این آرزویمان مهر تایید زده شد. لذا قدردان یکایک تمامی مسوولینی هستیم که این محبت را برایمان رقم زدند تا همچنان امید و نشاط در دل نوجوانان و جوانان ایران اسلامی همواره روشن بماند.
ما نیز به شکرانه این اقدام ارزشمند رئیس جمهور محبوب و مردمی، وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای گرانقدر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر عهد خود با رهبر عزیزتر از جانمان باقی خواهیم ماند تا در این مسیر اگر بناست و باید جامعه اسلامی در مسیر تمدن‌سازی نوین قرار بگیرد، بتوانیم جلوه‌ای از نقش خود را به‌عنوان معلمین آینده در شان ایران اسلامی قوی بر رخ جهانیان بکشیم.