کد خبر:24371   تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، 26 بهمن سال 1402 ساعت 13:45:0

تاکیدات مقام معظم رهبری بر دانشگاه فرهنگیان با معنی و پر اهمیت است

رئیس دانشگاه فرهنگیان ولی امر مسلمین روی این دانشگاه تأکید بسیار ویژه ای دارند و این موضوع نشان دهنده اهمیت آن است و بار مسئولیت ما را سنگین می کند.


به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مراسم ‌معارفه دکتر رجبعلی برزویی به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان و تکریم دکتر سعید غیاثی ندوشن سرپرست پیشین این دانشگاه که با حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری‌ برگزار شد؛ دکتر برزویی با اشاره به پیشینه معلمی خود، گفت: خدا را شاکر هستم که این فرصت را داشتم تا در جامعه نجیب فرهنگیان خدمت کنم و افتخار می‌کنم امروز در بین معلمان هستم.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: ندیدم ایشان برای هیچ دانشگاهی و زیرنظام آموزش عالی‌ای آن‌قدر تأکید داشته باشند. ولی امر مسلمین روی این دانشگاه تأکید بسیار ویژه‌ای دارند و این مهم بار مسئولیت ما را سنگین می‌کند.
برزویی ادامه داد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر دانشگاه نشان‌دهنده اهمیت ومعنادار  است و تکلیف بزرگی در پیش داریم. 
رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه من مسئولیت دانشگاه فرهنگیان را دلی پذیرفتم و به این موضوع باور دارم، افزود: بنده یقین دارم وقتی انسان کاری را دلی انجام می‌دهد، قطعا موفق می‌شود از سوی دیگر این امتیاز بزرگی است که وزیر آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان علاقه دارد و به آن توجه می‌کند لذا من نیز تلاش می‌کنم تا از این فرصت استفاده‌ کنم.‌‌
وی با قدردانی از تلاش های سرپرست پیشین دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد:  دانشگاه از جایگاه ارزشمندی برخوردار است و مسئولیت سنگینی را بر عهده داریم و از تجربه‌های ریاست اسبق دانشگاه باید استفاده کنیم تا سرعت قطار را به‌شدت بالا ببریم. خدا را شاکر هستیم که تمام ظرفیت‌های کشور برای دانشگاه فرهنگیان فراهم است و باید از این ظرفیت به‌خوبی بهره ببریم.