کد خبر:23217   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 9 مهر سال 1402 ساعت 15:6:0

همراه شدن سیاست‌های رسانه‌ای در مقابل غول‌های جهانی مهم است

دکتر جمیله سادات علم‌الهدی دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست علمی نخستین جشنواره بین‌المللی خورشید که با حضور جمعی از اهالی رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در مشهد مقدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه همراه شدن سیاست‌های رسانه‌ای در مقابل غول‌های جهانی مهم است، گفت: ما به دنبال هماهنگ کردن زنان تاثیرگذار در سطح بین‌الملل هستیم.


جمیله سادات علم الهدی با تاکید بر این مطلب افزود: برای تحقق تربیت توحیدی راه طولانی در پیش داریم  بر اساس توحید الهی فداکاری برای یکدیگر صواب دارد و اعتقاد به خدا و بهشت می تواند پشتوانه هر جایگاهی باشد و خانواده را احیا کند.

وی در عین حال تصریح کرد: همراه شدن سیاست های رسانه‌ای کشورهای مختلف در مقابل غول‌های رسانه‌ای در این حوزه بسیار تعیین کننده و نقطه شروع آن نیز شناخت یکدیگر و همگرایی است.

علم الهدی ادامه داد: باید بین الادیانی، بین المذاهب و بین فرهنگی تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: زنان جهان دچار خودپنداری‌های اشتباهی شده‌اند و بر اساس مادیات و ثروت و زیبایی‌های جسمانی خود را قضاوت می‌کنند  و تغییر و تقویت ارتباطات شبکه‌ای که یکدیگر را قبول دارند در سطح جهانی بسیار مهم است.

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی زنان به نقش و جایگاه خود، تاکید کرد: آگاهی بخشی تنها موثر نیست و باید دوباره خانواده را احیا کرد و مردان را به نقش‌های خود آگاه کرد و همه اینها در ارزش توحیدی فداکاری برای یکدیگر وجود دارد‌

استاد دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: ین جلسات با رسانه‌های دنیا باید به صورت مداوم برقرار باشد و رسانه ها باید بیشتر از همه به دیگران آگاهی بخشی کنند.

وی در عین حال تصریح کرد: فقط آگاهی بخشی به زنان کافی نیست و مردان را باید دوباره با نقش ها، حمایت گری ها و مسوولیت هایشان آشنا کنیم.