کد خبر:19254   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 4 دی سال 1400 ساعت 14:55:0

انسجام و یکپارچگی مطلوبی بین سران قوا وجود دارد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه امروز انسجام، یکپارچگی و همدلی بسیار مطلوبی بین مسوولان و سران قوا وجود دارد، گفت: شکر این نعمت خدمت بیشتر به مردم است.


حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی روز شنبه در جمع اعضای شورای اداری، مدیران، شوراهای اسلامی و دهیاران و مسوولان شهرستان گیلانغرب افزود: امروز مردم انتظار برخورداری از شرایط برابر را دارند و مسوولان هم وظیفه دارند این انتظارات را به بهترین شکل ممکن محقق سازند.
وی همچنین با تمجید از مقاومت مردم گیلانغرب در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهری که مورد ستایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته شایسته عنوان دومین شهر مقاوم کشور است.
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آموزه‌های اسلامی و قرآنی به ما آموخته است که باید به استقبال سختی‌ها رفت زیرا که سختی ها موجب رشد و کمال فردی و اجتماعی می شود و درجات و کمالاتی که خداوند برای بندگانش در نظر گرفته است جز از راه سختی امکان پذیر نخواهد بود و در کوران گرفتاری و سختی ها است که انسان رشد می کند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی همچنین با اشاره به تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهرستان قصرشیرین به لحاظ احراز شرایط مناسب در مرز مشترک با اقلیم کردستان و بخش عربی کشور عراق ظرفیت مناسب را دارد و مسوولان باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا استان کرمانشاه به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت استفاده لازم را در جهت توسعه و ایجاد اشتغال بنماید.
وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان گیلانغرب، لزوم تقویت کشاورزی و همچنین دامپروری در کنار دامداری های صنعتی را با توجه به نیاز کشور مورد تاکید قرار داد.
وی در پایان از دولت و وزارت کشور خواست تا تکلیف مدیریت استان کرمانشاه هر چه زودتر روشن گردد.
«شهریار حیدری» نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه گیلانغرب و «حشمت رضایی» سرپرست فرمانداری نیز در سخنانی اهم مسایل و مشکلات شهرستان گیلانغرب را تشریح نمودند و خواستار پیگیری آیت‌الله محمدی عراقی به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای انقلاب فرهنگی در جهت ثبت روز چهارم مهرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز مقاومت مردم گیلانغرب و تسریع در تردد زوار و مسافر از مرز سومار شدند.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز شنبه وارد شهرستان گیلانغرب شد و پس از استقبال مردم و مسوولان با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.