کد خبر:18986   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 7 آذر سال 1400 ساعت 14:56:0

نقشه مهندسی فرهنگی استان در حال تدوین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: برش نقشه مهندسی فرهنگی استان زیرنظر شورای انقلاب فرهنگی در حال تدوین است.


آیت الله "حبیب الله شعبانی موثقی" روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: تهیه برش استانی از سند مهندسی فرهنگی کار ضروری و نقشه راه و سنگ بنایی برای آینده است.
وی از رونمایی سند قرآنی که از سوی شورای قرآنی استان تدوین شده است خبر داد و افزود: شورای قرآنی، برنامه‌های عملیاتی سند قرآنی استان را تدوین کرده که به بحث و بررسی شورای فرهنگ عمومی استان برای تصویب قرار می‌گیرد. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به صورت مستمر و منظم خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، باید مصوباتِ پیشین شورای فرهنگ عمومی استان مورد بازبینی و بازخوانی قرار گیرد.
آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: نهاد خانواده و جمعیت، توانمندسازی صنعت گردشگری، ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی-انقلابی، فرهنگ نشاط شهروندی و اجتماعی از اولویت‌های فرهنگی استان هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه تعیین ضرورت‌های فرهنگی مجموعه‌های ورزشی استان در حال تنظیم و تدوین است ابراز امیدواری کرد که شورای فرهنگ عمومی استان فعال، کنشگر و تاثیرگذار باشد. 
آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: در این جلسه ضمن گزارش اولویت‌های فرهنگی استان،  شورای فرهنگ عمومی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.