کد خبر:18961   تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، 4 آذر سال 1400 ساعت 9:35:0

اعلام آمادگی رسانه ملی برای مستند سازی نقش جامعه مدرسین

رئیس رسانه ملی گفت: باید این نقش ۴۲ ساله جامعه مدرسین در انقلاب و تداوم آن، بازسازی و مستند سازی شود نه این که تنها به عنوان نوشتاری در جایی بماند و کسی از آن همه نقش آفرینی علما خبری نداشته باشد.


دکتر پیمان جبلی در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تأکید بر نقش جامعه مدرسین در انقلاب و تداوم آن، این نهاد را بسیار با ارزش و رکن رکین انقلاب برشمرد.
رئیس رسانه ملی افزود: شاهد این سخن ما برکات و تاریخچه جامعه مدرسین در کشور است و باید کاری کنیم این تاریخچه در جامعه تبلور پیدا کند.
وی بیان داشت: باید کاری کنیم این نقش ۴۲ ساله جامعه مدرسین در انقلاب و تداوم آن، بازسازی و مستند سازی شود نه این که تنها به عنوان نوشتاری در جایی بماند و کسی از آن همه نقش آفرینی علما خبری نداشته باشد.
جبلی گفت: باید با رعایت همه قوانین و ضوابط و نظارت جامعه مدرسین، صوت ها را پیاده کرد تا در صدا و سیما نگه داری شود.
رئیس رسانه ملی با اشاره به بعضی از ویژگی شخصیتی آیت الله حسینی بوشهری گفت: از جمله این ویژگی ها به روز بودن و رسانه ای بودن است.
وی با بیان این که رسانه ملی جای بسیار مهم است و این رسانه ملی برای راضی نگه داشتن طیف مختلفی از افکار مردم کار بسیار سختی را دارد، گفت: کار سخت هم نیاز به هنرمندی خاص می خواهد تا بتوانیم همه اقشار جامعه را با خود همراه کنیم.