کد خبر:18251   تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، 22 شهریور سال 1400 ساعت 13:56:0

گام دوم سازمان تبلیغات با جوانان برداشته می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است جوانان نقش مهمی در ادامه مسیر این سازمان دارند.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست خبری که به مناسبت سومین سال انتصاب خود برگزار شد، به جوانگرایی در سازمان تبلیغات اشاره کرد و گفت: گام دوم نهضت تبلیغات اسلامی با جوانگرایی، نشاط و تعامل موثر با نخبگان پیش خواهد رفت. تلاش من در این ۳ سال همواره بر این بوده که بتوانم با انرژی جوانان باانگیزه، در این مسیر نورانی و مقدس خدمتگزار باشم.
محمد قمی الزامات تبلیغ دین در عصر حاضر را استفاده موثر از فناوری‌های نوین دانست و ادامه داد: تبلیغ اصیل که توسط مبلغان مجاهد صورت می‌گیرد، یکی از کارکردهای مهم سازمان تبلیغات است اما بدون تردید عرصه اصلی تبلیغات امروز را باید با ابزارهای نوین و فناوری‌های بروز محقق کرد. در این چند سال تلاش کردیم که تبلیغ نوین و تبلیغ اصیل هم‌افزایی پیدا کنند و به تکامل برسند؛ البته مسیر درازی نیز پیش رو داریم.
رئیس سازمان تبلیغات از ضرورت عمومی سازی تبلیغ گفت و اضافه کرد: تبلیغ دین یک وظیفه عمومی است که ما آن را به «نشر خوبی‌ها» تعبیر کرده‌ایم. طبیعتا همه مردم می‌توانند با نشر خوبی‌هایی که در جامعه می‌بینند، نقش مبلغ دین پیدا کنند. یکی از سیاست های ما در گام دوم نهضت تبلیغات، تاکید بر عمومی سازی تبلیغ و تعامل موثر با عموم مردم است.