حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مشاور عالی خبر و اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی این سازمان ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در عصر حاضر، اظهار داشت: کار در حوزه رسانه فعالیت شبانهروزی میخواهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ما به عنوان یک دستگاه تبلیغی در کشور قادر خواهیم بود محاصره تبلیغی دشمن را شکسته و بهعنوان یک بازوی قدرتمند گرهگشا باشیم از این رو برای این که مقاصد والا و بلندی را فتح کنیم سعی و کوشش و تلاش کافی نیست اما ما از قواعد یاد گرفته ایم که در عالم، مجاهدت برای تحقق یک هدف کافی خواهد بود.
وی ادامه داد: البته مجاهدت چندین لایه ناپیدا دارد و به هر سعی مجاهدت گفته نمی شود و اگر تلاش و کوشش در مسیر خداوند باشد مجاهدت بوده و غرض حاصل شده است و نگاه خداوند ثمره این مجاهدت است و اگر مجاهدت باشد ما در مسیر خواهیم بود هرچند راه طولانی باشد.
به گفته وی، باید در این مسیر گام برداریم ما در لشکریان الهی جزء کوچکی هستیم ولی اگر مجاهدت در ویژگی های ما وجود داشته باشد اهمیت کارمان مشخص خواهد بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در رابطه با نوع فعالیت های رسانهای تصریح کرد: کسی که چنین کار مهمی به عهده آن است و کار رسانهای و روابط عمومی انجام می دهد مسیر راحت تری برای اخلاص دارد زیرا فعالیت آن تلاش می کند تا زحمات دیگران نمایش داده شود.
در ادامه این مراسم، حجتالاسلام قمی ضمن قدردانی از زحمات امین اشرفی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حکم انتصاب مشاور عالی خبر و امور رسانهای و مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی را به رضا صیادی تقدیم کرد.
تاکید بر پیشرفت رسانهای سازمان تبلیغات اسلامی
در بخش دیگری از این مراسم احمد مداحی مدیر مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی از ابتدا همراه با نگاه ویژه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجتالاسلام قمی، در راستای وظایف محول شده، توسعه و ارتقا یافت و امیدواریم با حضور مدیر جدید روابط عمومی، پیشرفت رسانهای سازمان تبلیغات اسلامی سرعت بیشتری بگیرد.
وظایف سنگین روابط عمومی با نگاه کارمندی پیش نمیرود
مدیر جدید روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه با حضور نیروهای پر تلاش و با انگیزه میتوان کارها را بهتر پیش برد تصریح کرد: وظایف سنگینی به دوش روابط عمومی نهاده شده که با نگاه کارمندی نمیتوان به اهداف عالی در این حوزه دستیافت.
رضا صیادی تاکید کرد: باید به این نکته توجه ویژه داشت که ما بیش از آنکه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی باشیم، باید روابط عمومی «گفتمان سازمان تبلیغات اسلامی» باشیم.
وی خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که فصل تازهای را در این واحد آغاز و برای تحقق این مهم، از ابزارهای نوین و کارآمد رسانهای بهره ببریم.
|