کد خبر:16379   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 2 اسفند سال 1399 ساعت 13:47:0

باید با کار و خدمت به مردم، کارآمدی انقلاب را نشان دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور درمنزل شهید سعید اسکندری، با پدر و مادر شهید دیدار کرد. وی در این دیدار با اشاره رشادت های شهدا در تامین امنیت کشور، تاکید کرد که در حوزه کارآمدی ما باید با کار و خدمت به مردم عظمت انقلاب اسلامی را نشان دهیم.


دکتر محمدباقر قالیباف شامگاه جمعه (یکم اسفندماه ) هم‌زمان با سالروز خاکسپاری شهید اسکندری در دیدار با خانواده شهید یاد و خاطره این شهید و شهدای گلگون دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات والفجر ۸ را گرامیداشت. 
شهید سعید اسکندری متولد 27 بهمن سال 1344 بود که در عملیات ولفجر 8 در روز تولد خود در 27 بهمن سال 1364 به فیض شهادت نائل آمد و دوم اسفند ماه پیکر مطهر این شهید به خاک سپرده شد.
در این دیدار صمیمی دکتر قالیباف با ذکر یاد و خاطره رشادت های شهدا تاکید کرد: اگر منصفانه به شرایط کشور و منطقه و به خصوص امنیت کشور نگاه کنیم باید بگویم که همه ما زندگی خود را مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم و امنیت امروز کشور نتیجه رشادت های شهداست. 
وی با اشاره به مشکلات کشور و تلاش هایی که برای رفع آن انجام می شود، تاکید کرد: این انقلاب صاحب دارد و ان شاءالله به برکت خون شهدا این انقلاب مسیر خود را ادامه میدهد و از گردنه های سخت فعلی عبور خواهیم کرد.
رءیس مجلس با بیان اینکه در حوزه کارآمدی ما باید با کار  و خدمت به مردم عظمت انقلاب اسلامی را نشان دهیم، تصریح کرد: کشور ظرفیت های بالقوه ای دارد که هنوز از آن ها استفاده نشده درحالی که با رفع سوءمدیریت و اتخاذ تصمیم های درست و کار و تلاش می تواند این ظرفیت های مغفول را بالفعل کرد./