کد خبر:15091   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 10 آبان سال 1399 ساعت 13:48:0

هشتمین نشست کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه برگزار شد

هشتمین نشست کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه گیلان با حضور دکتر علی اکبر مسگر معاون مرکز حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی در اتاق شورای حوزه ریاست بصورت وبینار برگزار شد.


دکتر رضی رئیس دانشگاه گیلان و رئیس کمیته های دستگاهی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه ها و مراکز علمی استان گیلان در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدام های صورت گرفته؛ بر لزوم توسعه کمی و کیفی کرسی ها و مشوق های حمایتی دانشگاه از ارائه دهندگان کرسی ها تاکید نمود.
 
 دکتر مسگر معاون مرکز حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در این نشست ضمن تشریح شرایط برگزاری کرسی‌ها در سایر دانشگاه ها، از تشکیل پنج شورای تخصصی کرسی های نظریه پردازی در دانشگاه های دیگر خبر داد و گفت: دبیرخانه حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی آمادگی لازم برای ایجاد شورای تخصصی دیگری در دانشگاه گیلان را با توجه به ظرفیت های این دانشگاه دارد. 
 
معاون حمایت از کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه گیلان، از پیشنهاد این دانشگاه برای برگزاری همایشی با حضور اعضای کمیته های دستگاهی سایر دانشگاه ها برای تبادل نظر و انتقال تجربیات استقبال کرد.