کد خبر:14457   تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 12 شهریور سال 1399 ساعت 20:49:0

ضرورت تلاش مضاعف در جهت تبلیغ دستاوردهای انقلاب

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر اندازه در زمینه تبلیغات دستاوردهای انقلاب اسلامی تکاپو شود باز هم کم است و فضا برای گسترش فعالیت‌ها و تلاش مضاعف وجود دارد.


حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی روز شنبه ۸ شهریور مصادف با تاسوعای حسینی، در بدو ورود به اردبیل با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.
آیت الله سید حسن عاملی در این دیدار با اشاره به اهمیت تبلیغات در جهان امروزی، عنوان کرد: امروزه به واسطه تبلیغات، کشورها و سیاستمداران زمینه‌های جنگ روانی را بر علیه کشورها فراهم می‌کنند و هر هر ترفندی استفاده می‌کنند برای سوق دادن عواطف به سمت خواسته‌های خود که این مسئله اهمیت تبلیغ و مخصوصاً تبلیغات اسلامی و وظیفه سنگین آن بر عهده مسئولین این نهاد را می‌رساند.
وی پیشرفت‌های امروزی در عرصه عمرانی و فرهنگی و نظامی را حاصل فعالیت‌های جمهوری اسلامی از پیروزی انقلاب تا حال حاضر دانست و گفت: دشمن به واسطه‌ی تبلیغات و هزینه مبالغ هنگفت ذهنیت عده‌ای از مردم را تغییر داده و مردم به این پیشرفت‌ها و ترقی‌ها بی اعتنا شده و فراموش کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان اذعان کرد: تا زمان نادر شاه ایران در اوج اقتدار بود و بعد از حکومت نادر شاه افول در این کشور آغاز شد تا اینکه انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما پله‌های ترقی را یکی یکی پیموده و در حال حاضر جزو کشورهایی مستقل در جهان هستیم که مستکبرین در مقابله با آن عاجز مانده‌اند.
آیت الله عاملی بیان کرد: با وجود اینکه اقدامات بسیاری در کشور انجام شده اما متأسفانه از نظر تبلیغات ضعیف عمل کرده‌ایم و نتوانسته‌ایم آنطور که باید کارهای انجام شده را به مردم نشان دهیم.
حجت‌الاسلام محمد قمی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تبلیغات در اداره کشور بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر در زمینه تبلیغات مشکلاتی وجود دارد که در صدد رفع آن مشکلات با روش‌های مناسب هستیم و هر اندازه در راستای تبلیغ دستاوردهای انقلاب اسلامی تکاپو کنیم باز هم فضا برای تلاش مضاعف وجود دارد.