کد خبر:13635   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 31 خرداد سال 1399 ساعت 8:53:0

رییس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید "جواد الله کرم" دیدار کرد

رییس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم "جوادالله کرم" دیدار کرد.


 دکتر محمدباقر قالیباف با حضور در بیت شهید مدافع حرم "جوادالله کرم" با خانواده وی دیدار کرد. 
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان این دیدار، با برشمردن مجاهدت‌ها و نقش بی‌بدیل شهدای مدافع حرم و خانواده‌های شهدا در حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: ما خودمان را مدیون خانوادۀ شهدا می‌دانیم و اگر مجاهدت رزمندگان و‌ مدافعان حرم و صبر و دعای خانوادۀ شهدا نبود مشکلات خیلی بیشتر از این بود.
دکتر قالیباف افزود: دعا کنید ما هم بتوانیم مسیر شهدا و امام شهدا را ادامه دهیم. بیشترین مشکلات روی دوش مستضعفان است و امیدواریم به دعای خیر شما بتوانیم گرهی از مشکلات آنها باز کنیم.
گفتنی است شهید مدافع حرم "جواد الله‌کرم" متولد دوم تیر ماه سال 1360 و اهل محله مهرآباد تهران بود. وی از رزمندگان‌ سلحشور و فرماندهان رشید مقاومت بود که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام داوطلبانه به سوریه اعزام شد. او سه‌بار در سال های 93 و 94 در جریان جنگ سوریه مجروح شد و در نهایت در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید. پیکر مطهر وی در منطقه ماند و در زمره شهدای جاویدالاثر قرار گرفت.
 
 سرانجام پیکر مطهر شهید مدافع حرم "جواد الله‌کرم" پس از چهار سال مفقودی طی عملیات تفحص  شهدای مدافع حرم در منطقه خان‌طومان کشف و  پس از شناسایی هویت در تاریخ 10 خرداد ماه 1399 به کشور بازگشت.
 
لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده شهید "جواد الله‌کرم" در روز چهارشنبه (28 خرداد ماه 1399) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) و اقامه عزای آن حضرت باحضور همرزمان و مردم خداجوی تهران  برگزار شد.
پایان پیام