کد خبر:11405   تاریخ انتشار: جـمـعــه ، 9 خرداد سال 1399 ساعت 20:7:0

مجلس نو استفاده از ظرفیت های دانشگاه‌ها را روش‌مند کند

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مجلس نو استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای ایده‌های حکمرانی را روش‌مند کند.


حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مجلس نو استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای ایده‌های حکمرانی را روش مند کند.
وی افزود: یازدهمین مجلس شورای اسلامی رسماً افتتاح شد و بزودی آغاز به کار می‌کند مجلسی که می‌تواند تغییرات مهم و امید آفرینی را ایجاد کند.
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: این مجلس از چند جهت اهمیت دارد اول اینکه در شرایطی آغاز به کار کرده است که برخی بی تدبیری‌ها در امور اجرایی نارضایتی‌هایی را پدید آورده است و مردم منتظرند در بخشی از حاکمیت نقاط روشنی در حوزه کارآمدی ببینند و دوم ترکیب آن است که حضور برخی جوانان مومن و با انگیزه و متخصص امیدها را افزایش داده است.
رستمی یادآور شد: نماینده‌های محترم باید بدانند امروز چشم امید خیلی‌ها به آنها است و باید به گونه‌ای اقدام کنند که دستگاه‌های اجرایی کشور را در مسیر توسعه عدالت محور با تکیه برظرفیت های داخلی به حرکت وادار کنند.
وی خاطرنشان کرد: راهی که این مجلس طی می‌کند می‌تواند عدالت و استقلال را دوباره در فضای اجتماعی و سیاسی کشور باز تولید کند و ریل مدیریت کشور را با تغییر محسوس در ایده‌های حکمرانی بازسازی کند.
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها افزود: در فرایند توجه به دانشگاه به عنوان فضای نخبگی با گستردگی بیش از چهار میلیونی و مشحون از ایده‌های کار ساز برای تحقق پیشرفت، عدالت و شفافیت شرط لازم موفقیت است، جریان مطالبه گر و متخصص دانشگاهی می‌تواند به عنوان پیوند دهنده عقلانیت انقلابی با ایده‌های حکمرانی میانبری برای موفقیت این مجلس باشد.
وی ادامه داد: لازم است رئیس جدید مجلس که برای ایشان آرزوی توفیق دارم فرایندی روش مند برای استفاده از ظرفیت دانشگاهیان طراحی و اجرا کند.