کد خبر:11197   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 20 اردیبهشت سال 1399 ساعت 10:40:0

نام جمعیت هلال احمر با صفات برجسته‌ احسان و ایثار عجین شده است

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس طی پیامی روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت و یادآور شد: نام جمعیت هلال احمر با صفات برجسته‌ احسان و ایثار عجین شده است.


دکتر محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف کرمان و راور طی پیامی  روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
«هر کس اندوهی را از دل مؤمنان برطرف سازد، خداوند متعال غصه های دنیا و آخرت او را حل خواهد نمود» امام حسین علیه السلام
هلال احمر، سازمانی است مردمی و ارزش محور که برای نجات انسان ها در حوادث، فارغ از هر مرزبندی، حضوری موثر و کارگُشا دارد.
نام این جمعیت با صفات برجسته ای همچون احسان و ایثار، عجین شده است. جمعیت هلال احمر کشورمان با حضور نیروهای متعهد و جوانان داوطلب همواره در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات و در هنگامه ی قهر طبیعت، در کنار هموطنان بوده اند و آسایش آنها را بر آرامش خود ترجیح می دهند.
استان کرمان در طول سال‌های گذشته در معرض برخی بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل بوده است که حضور به موقع، فعالانه و هوشیارانه نیروهای داوطب و پرسنل پرتلاش هلال احمر در کمک رسانی به مردم و مناطق آسیب دیده، قابل ستایش است.
بعنوان عضو داوطلبی از خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، تقارن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با هفته هلال احمر را به پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر تبریک عرض می کنم و مجاهداتهای ایشان را می ستایم.