کد خبر:10750   تاریخ انتشار: دوشـنـبه ، 18 فروردین سال 1399 ساعت 15:53:0

پیام تسلیت دکتر کی‌نژاد در پی شهادت سردار سلگی

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در پیامی شهادت سردار سلگی را تسلیت گفت.


متن پیام دکتر محمد علی کی نژاد رییس دانشگاه هنر اسلامی  برای درگذشت سردار سلگی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهدا الصدیقین 


سلام‌ علیکم
خبر درگذشت سردار سرافراز اسلام حاج میرزا محمد سلگی  موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.
درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه های نور در دفاع مقدس  و ضد انقلاب تا پس از آن در سنگرهای گوناگون عملیاتی، جهادی،  سپری و هماره در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش آفرینی های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی و ایثارگری، به دیدار حضرت حق شتافت.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایتمدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند. انشاالله.
اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همرزمان آن شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم. اینجانب با تکریم روح بلند این مجاهد والامقام همگان را به مطالعه روایت او از دوران دفاع مقدس در اثر جادوانه  (آب هرگز نمی میزد )دعوت می کنم.
دکتر محمد علی کی نژاد
رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز