کد خبر:10181   تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 بهمن سال 1398 ساعت 11:24:0

عَلَم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کف ملت بزرگ ایران است/ ۲۲ بهمن رفراندوم چندباره مردم برای آری به نظام

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم ایران از سال ۴۰ نهضت را شروع کردند و در سال ۵۷ به جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز عَلم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کفت ملت بزرگ ایران است.


آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در حاشیه راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن به ملت ایران اظهار کرد: اقیانوس جمعیتی که امروز در تهران جاری شده نمونه‌ رفراندومی است که سالانه در کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: مردم در ۲۲ بهمن هر سال همه پرسی را در مقیاس ملی اجرا کرده و با فریادها و پلاکاردهایی که در دست دارند رأی مثبت چند ده باره خود را به جمهوری اسلامی می‌دهند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: شرایط برای مردم ایران تغییری نکرده، این مردم سال ۵۷ مسیری را با رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) آغاز کردند و با راهنمایی‌ و هدایت مقام معظم رهبری ادامه دادند، اما اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا تغییرات فراوانی همراه داشته است.
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز دنیا شاهد حضور قدرتی بزرگ با جهت‌گیری متفاوت در تاریخ جهان است که همه چیز را بر مبنای توحید و عدالت تعریف می‌کند.
رشاد خاطرنشان کرد: مردم ایران از سال ۴۰ نهضت را شروع کردند و در سال ۵۷ به جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز عَلم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کفت ملت بزرگ ایران است.