کد خبر:10179   تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 بهمن سال 1398 ساعت 10:55:0

ایران بعد از انقلاب کشور تعظیم کننده در برابر زور نبوده است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: انقلاب اسلامی ریشه مردمی داشته و هیچ چیز نقش مردمی بودن آن را کمرنگ نمی کند.


مهندس سیدعزت الله ضرغامی در مراسم با شکوه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب درجمع مردم ولایت مدار همدان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انحصاری نبوده و متعلق به همه مردم است، تصریح کرد: همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار غربی «نه غزه، نه لبنان» را کمرنگ کرده و آرمان‌های انقلاب را پررنگ تر کرده است.
وی اظهار کرد: هر مسئول و دولتی که راس کار می آیند با اراده و خواست مردم آمده اند و مردم با انتخاب های خود ارادت خود را به انقلاب مستحکم تر می‌کنند.
عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تلاش بیهوده ماهواره ها و فضای مجازی غربی برای کمرنگ تر نشان دادن حضور مردم در صحنه های سیاسی، اعلام کرد: امروز در استان همدان در هوای منفی ۱۰ درجه شاهد تجمع عظیمی هستیم که با حضور ساعت ها در این هوا پاسخ دندان شکنی به دشمنان می‌دهند.
وی با بیان اینکه انقلاب از مردم و برای مردم است،اعلام کرد: دشمن به اشتباه فکر می‌کند انقلاب مربوط به شخص بوده اما باید بداند در همین انقلاب مردمی اگر مسئولی به درستی به وظایف خود عمل نکند همین مردم برای حفظ انقلاب و نظام خود اقدام به برکناری آن مسئول می‌کنند.
مهندس ضرغامی افزود: ترامپ نادان اعلام کرده بود ۵۲ نقطه فرهنگی ابران را مورد هدف قرار می‌دهد اما نمی دانست نقاط فرهنگی مربوط به تمدن ایران است و فرهنگ جهان اسلام و ایران قابل هدفگذاری نیست.
وی همچنین خاطرنشان کرد: امروز تمام جهان در این فکر هستند که در شرایط کنونی مردم ایران از شعار «مرگ بر آمریکا» صرف نظر کرده اند اما اکنون این شعار را مردم با قوت بیشتری سر می دهند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حضور ۲۵ میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی گفت: ملت باید درست قضاوت کنند و بدانند در طول بروز و ظهور انقلاب های گوناگون در سراسر جهان در هیچ کجا برای هیچ ژنرالی اینگونه سوگواری نشده بود و اینها همه از برکت انقلاب است و این نهضت مردمی است که در دل‌ها حکومت می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: اگر سیاست برد-برد سیاست درستی باشد آن سیاست، سیاست سردار شهید سلیمانی است که برای مردم ایران به ارمغان آورد و دریک کشور دو قطبی جنگ و صلح آرامش اصلی ترین رکن است.
وی ادامه داد: کسانی که فکر می‌کنند ایران طرفدار جنگ است بدانند اگر صلح خواهی رهبری نبود اکنون ایران در آتش جنگ می سوخت و این صلح هدیه رهبری و انقلابیون است.
مهندس ضرغامی با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب یک کشور تعظیم کننده در برابر زور نبوده و نیست، اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری هیچگاه از پذیرش ذلت نبوده و امروز همه به دنبال گفت و گو با ایران هستند و با علم بر نتیجه گفت و گو به دنبال حفظ عظمت انقلاب اسلامی هستیم.
وی یادآور شد: اشک هایی که مردم ایران برای سردار حکومت دل‌ها ریختند نام ایران را بیش از پیش در هر تاریخی زنده کرده است.
وی حضور مردم را حضور چهره واقعی انقلاب دانست و گفت: غرب فکر می‌کند با انتشار چند تصویر از سر دهندگان شعار «نه غزه، نه لبنان» چهره مردم ایران‌ را نشان داده اما زنده نگاه داشتن یاد و نام سردار سلیمانی این شعار را کم‌رنگ کرده و آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور گذاشته است.
مهندس ضرغامی وحدت امروز ملت ایران را مدیون رهنمود های ولی امر مسلمین دانست و اعلام کرد: عشق به نظام و رهبری کپی رایت ندارد و همه مردم با تمام وجود بر خط ولایت ایستاده اند.
وی حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را مهر دیگری در تایید این نظام خواند و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر کسی با نظام هم مشکل دارد برای سرافرازی کشور ایران رای بدهد و حماسه ای دیگر در اوج قدرت را برای ایران رقم بزند.
عضو شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر خلق حماسه ای دیگر در دوم اسفند ۹۸ توسط مردم ایران اظهار مرد: دشمنان هرساله بر این باورند که انقلاب سال بعد خود را نمیبیند اما به کوری چشم آنها چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور مردم در سرمای بسیار جشن گرفته شد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده شد.
گفتنی است مراسم پیروزی انقلاب در همدان با حضور فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار شد و در ادامه با اجرای سرور دانش اموزان مدرسه دخترانه فرشچیان و قرائت قطع نامه به پایان رسید.