کد خبر:10137   تاریخ انتشار: شــنـبـه ، 19 بهمن سال 1398 ساعت 12:48:0

سینماگران باید از وحدت مردم در تشییع حاج قاسم برای آثار خود الهام بگیرند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم نیازدارند که هنرمندان در کنارشان باشند اما وقتی هنرمندان ازبرخی از مسائل کناره گیری می کنند مردم هیچ وقت آنها را از یاد نخواهند برد و این مسئله برای آنها همیشه به عنوان یک امتیاز منفی ثبت خواهد شد.


دکتر جعفرپور با انتقاد از رفتار برخی سینماگران در عدم حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: این اقدام سینماگران به هیچ وجه مورد تأیید نیست آن هم در زمانی که مردم به وحدت نیاز دارند.
وی تاکید کرد: مردم همواره در طلب این هستند که هنرمندان بیایند و حوادث بزرگ و حماسی به مانند شهادت سردار سلیمانی را به تصویر بکشند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه باید تشییع پرشکوه حاج قاسم سلیمانی را به رخ دنیا کشید، اظهار داشت: تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی یک وحدت مثال زدنی مردمی بود که سینماگران باید از آن برای آثار خود الهام بگیرند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه حادثه غم انگیز سقوط هواپیما هم باید مدنظر قرار گیرد تاکید کرد: مردم نیازدارند که هنرمندان در کنارشان باشند و با آثارشان اینگونه وقایع را مد نظر قرار دهند.اما وقتی در اینگونه زمینه‌ها و یا بر اساس اینگونه زمینه ها هنرمندان اقدام به کناره گیری می کنند مردم هیچ وقت آنها را از یاد نخواهند برد و این مسئله برای آنها همیشه به عنوان یک امتیاز منفی ثبت خواهد شد.
وی تاکید کرد: هنرمندان اینگونه موارد (قهر با جشنواره فجر) را امتیاز مثبت برای خود تلقی نکنند چرا که کسانی که مردم را در موقع نیاز تنها می گذارند نامشان دربین مردم باقی خواهند ماند.