کد خبر:10060   تاریخ انتشار: یـک شنبه ، 13 بهمن سال 1398 ساعت 15:54:0

فراخوان ارسال آثار هنری پیرامون زندگی و ابعاد شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

فراخوان ارسال آثار هنری "سرو بلند انقلاب اسلامی" در رشته های نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی و ابعاد شخصیتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دانشگاه استاد فرشچیان اعلام شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان در راستای اهداف و رسالت خویش انجام امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین آثار شهادت آن قهرمان گفتمان مقاومت، را بر عهده گرفته و با تشکیل دبیرخانه ویژه برآن شده تا آثا ماندگاری را با همکاری و حمایت اساتید پیشکسوت و مشارکت هنرمندان خلاق در حوزه های نگارگری، نقاشی و خوشنویسی گرد آوری، ثبت و مستند کند.
علاقمندان می توانند آثار هنری خود در سه رشته نگارگری، نقاشی و خوشنویسی را تا تاریخ 15 بهمن ماه 1398 به آدرس دبیرخانه آفرینش های هنری "سرو بلند انقلاب اسلامی" تهران، میدان انقلاب، خیابان دوازده فروردین، خیابان شهید نظری، شماره 97، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ویژه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان ارسال کنند.
گفتنی است آثار ارسال شده توسط هیات داوران رشته های مربوطه ارزیابی و در روز 22 بهمن نتایج نهایی اعلام می شود.
شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه مندان سراسر کشور آزاد است.
همچنین کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روزهای 17 و 18 بهمن ماه در محل کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان برگزار خواهد شد و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثاری با موضوعات ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، ستیز علیه استکبار و تروریست خواهند پرداخت.آثار منتشر شده در نهایت در نمایشگاهی در موزه فلسطین فرهنگستان هنر برای علاقمندان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه از 22 تا 29 بهمن ماه برگزار می شود.