کد خبر: 10482| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۸ | ساعت ۸:۲۷:۰ | تعداد بازدید: ۱۲۴۸

مدیر حوزه های علمیه گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه را با جدیت پیگیری و اعمال کنند تا با کمک نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نهاد های مرتبط بر این شیوع غلبه کنند.
آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس اداره بهداشت و درمان این نیرو، ضمن تشکر و قدردانی از حضور همیشه در صحنه ارتش و سپاه اظهارکرد: حضور ارزشمند مدیریت های درمانی ارتش و سپاه، برپایی بیمارستان های سیار و کمک به بهبود شرایط فعلی استان قم اقدام ارزشمندی است که بنده به از طرف مردم قم از قوای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران کمال تشکر و قدردانی را دارم.
عضو شورای عالی حوزه ادامه داد: بروز چنین بلایایی با توجه به روحیه جهادی که مردم ایران دارند می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل کند و همراه با  نیاش آثار و برکات ارزشمندی را برای ایران اسلامی به همراه خواهد داشت.
آیت الله اعرافی بیان کرد:حوادث و سختی ها، اگر هوشمندانه با آن مواجه شویم دستمایه ای برای تکامل بشر خواهد بود و ان شاءالله ملت ایران نیز از این مقطع هم با سربلندی خارج خواهند شد.
مدیر حوزه های علمیه در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: راه اندازی بیمارستان سیار در منطقه پردیسان و امکان افزایش تخت های آن یکی از اقدامات ارزشمند این نیرو مردمی و انقلاب است که امیداوریم با اتفاقات خوبی که امیرحیدری گزارش داد، شاهد اقدامات ویژه این نیرو در قم باشیم.
آیت الله اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود به دسیسه و شیطنت دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و تصریح کرد: اینکه دشمن از شرایط موجود به نفع خودش بهره برداری کند و با شیطنت های تبلیغاتی شبهه پراکنی می کند، اتفاق تازه ای نیست، اما آنچه مهم است هوشیاری و بصیرت همیشگی ملت ایران می باشد که حول و قوه الهی با سلامت کامل از این مقطع هم خارج خواهیم شد.
عضو جامعه مدرسین خطاب به مردم قم و شهرهای درگیربا ویروس کرونا تأکید کرد: مردم باید توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه با جدیت پیگیری و اعمال کنند تا با کمک نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نهاد های مرتبط بر این شیوع غلبه کنند.

منبع:خبرگزاری حوزه

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7