کد خبر: 21848| تاریخ انتشار: پنـج شنبه ، ۲۹ دی سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۱۷:۰ | تعداد بازدید: ۱۷۵

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت‌های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت مردمی برای حمایت از فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت هیچ محدودیتی قائل نیست و در این مسیر از ظرفیت بالای موسسات مردمی و فعالان قرآنی استفاده خواهد شد.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت دولت مردمی از فعالیت‌های قرآنی گفت: امروزه بخش عمده‌ای از دستگاه‌های اجرایی در حوزه قرآن و عترت برنامه های خود را در دستور کار قرار داده اند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان مسئول حوزه ترویجی قرآن و عترت در میان دستگاه های اجرایی، تمامی فعالیت ها و برنامه های این حوزه را پیگیری می کند.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به تخصیص بودجه به فعالیت های قرآنی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: گره های که بعضاً در خصوص بودجه حوزه قرآن و عترت به وجود می آید به هیچ عنوان در  شأن فعالیت های قرآنی نیست و دولت مردمی به دنبال حل و فصل این موارد است.
 
وزیر فرهنگ ادامه داد: فعالان قرآنی در سراسر کشور بدانند دولت مردمی هیچ محدودیتی در حوزه پشتیبانی از فعالیت های تبیینی، ترویجی حوزه قرآنی ندارد و از هر طرح سازنده ای در حوزه قرآن و عترت حمایت خواهد کرد.
 
وی در پایان تاکید کرد: حمایت از هرگونه فعالیت قرآنی از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ دوره جدید به شمار می‌رود و در این مسیر از ظرفیت بالای موسسات مردمی و فعالان قرآنی استفاده خواهد شد.

منبع:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7