کد خبر: 20315| تاریخ انتشار: چهارشنبه ، ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۵:۱۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۰۳

دومین نشست هم‌اندیشی کارشناسان امور قرآنی دستگاه های کشور ۲۸ اردیبهشت‌ماه به همت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
به گزارش دبیرخانه، شورای توسعه فرهنگ قرآنی در راستای وظایفی که در منشور مبنی بر شناسایی نیازها، اولویت‌ها و نیز برنامه‌ریزی تأمین، توسعه و كیفیت‌بخشی منابع انسانی، در رویکرد قرارگاهی نوین، مورد تأکید قرار گرفته است، در تلاش است تا زمینه بهبود و مدیریت راهبردی سرمایه انسانی نظام توسعه فرهنگ قرآنی را که کارشناسان بخش‌های قرآنی ستادی دستگاه‌ها و نهادها بخش اصلی آن به شمار می‌روند، تمهید کند.
بر همین اساس به منظور افزایش هم‌افزایی و هماهنگی و فراهم کردن زمینه‌های یادگیری و رشد توان، دانش تجربه و مهارت‌ها از تمامی کارشناسان و مدیران پایه و عملیاتی امور قرآنی دستگاه‌ها دعوت شده است تا در دومین نشست هم‌اندیشی کارشناسان امور قرآنی کشور حضور یابند.
این نشست چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه به صورت نیمه‌حضوری از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶ در محل دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.
از جمله مباحث و محورهای این نشست می‌توان به «تجربه‌گذاری کارشناسان از فرایندها، فعالیت‌ها و نوآوری‌ها»، «ارائه و تبیین برخی دستاوردها و خروجی‌های دستگاه‌ها»، «طرح و بررسی مسائل و مشکلات ساختارها و تشکیلات امور قرآنی و راهکارهای بهبود»، «ارائه آزاد نقدها، نظرات و پیشنهادها نسبت به مسائل مختلف امور قرآنی» و «گزارش آخرین تحولات و برنامه‌ریزی‌های کلان همراه با نقد و بررسی» اشاره کرد.
از کلیه کارشناسان امور قرآنی مجموعه های قرآنی شاغل در دستگاه ها و نهادهای عمومی و دولتی دعوت می شود در این نشست شرکت نمایند.

منبع:دبیرخانه شورا

لطفا کد زیر را وارد نمایید

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7