کد خبر: 20223| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۱۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ | ساعت ۱۰:۳:۰ | تعداد بازدید: ۵۰۰

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست فعالان داخلی و خارجی حوزه فلسطین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی طی سالیان اخیر با حمایت همه جانبه آمریکا همواره مدعی قدرت برتر در منطقه‌ بوده اما امروز شاهد هستیم همه مؤلفه‌های قدرت خود را حتی در حوزه رسانه‌ای از دست داده است.
محمدمهدی اسماعیلی در این نشست که امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، با تسلیت درگذشت مرحوم نادر طالب‌‌زاده گفت: از دست دادن این هنرمند انقلابی، واقعا خسران و ثلمه بزرگی برای جبهه  فرهنگی انقلاب است و می‌توان این امر را لطمه ای جبران ناپذیر دانست.
وی ادامه داد: مرحوم طالب زاده دارای تسلط خاص در حوزه بین المللی بود که به ترویج مبانی انقلاب اسلامی در بالاترین  سطوح ممکن پرداخت.
وزیر فرهنگ در دولت مردمی در ادامه این مراسم به وضعیت رو به زوال رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود:  در حالی که در سال ۱۹۸۲ ارتش رژیم صهیونسیتی بیروت را تصرف کرده بود اما همین‌جا آغاز شکست‌های آینده این رژیم اشغالگر بود و تا به امروز که ۴۰ سال از آن می‌گذرد رژیم صهیونیستی نتوانسته در هیچ میدان بزرگی در منطقه پیروز باشد به طوری که در سال ۲۰۰۰ مجبور شد از جنوب لبنان عقب‌نشینی کند و امروز نیز رژیم صهیونیستی حتی در داخل تل‌آویو و حیفا هم امنیت ندارد که بدون تردید این مسئله از قدرت بالای حزب الله لبنان و نیروهای  مقاومت نشات می گیرد.
وی تصریح کرد: همچنین رژیم صهیونیستی در اهداف تروریستی‌اش ناکام بوده و دست برتر در اختیار جریان حزب‌الله و مقاومت است.
اسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی طی سالیان اخیر با حمایت همه جانبه آمریکا همواره مدعی قدرت برتر در منطقه‌ است اما امروز شاهد هستیم این رژیم غاصب همه مؤلفه‌های قدرت خود را حتی در حوزه رسانه‌ای از دست داده است و  نکته قابل تامل اینجا است که حقیقت فضای جنگ رسانه‌ای هم به نفع مقاومت تغییر کرده است.
وی در پایان تصریح کرد: انشالله به زودی به برکت انقلاب اسلامی و خون حاج قاسم سلیمانی؛ سردار بزرگ رهایی قدس، در قدس شریف نماز جماعت را به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه خواهیم کرد.
گفتنی است، گردهمایی فعالان داخلی و بین‌المللی عرصه فلسطین با عنوان «القدس هی المحور» شنبه ۱۰ اردیبهشت، به همت بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با سخنرانی اندیشمندان ایرانی و خارجی در تالار شیخ مرتضی انصاری این دانشکده برگزار شد.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7