کد خبر: 17830| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۳ مرداد سال ۱۴۰۰ | ساعت ۰:۵۳:۰ | تعداد بازدید: ۸۴۷

در پی شهادت جانباز سرافراز حاج سید احمد قریشی، دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن این پیام بدین شرح است:                                                                         
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِی سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
                                          

 
حاج سیداحمد قریشی، جانباز سرافراز دفاع مقدس و از فرماندهان دلسوز و خدوم لشکر فاطمیون و یکی دیگر از اعضای خانواده شهیدان قریشی که در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم این نظام و انقلاب کردند، به فیض شهادت نائل آمد. مرحوم شهید بزرگوار سید کمال قریشی توسط منافقین ترور شد و شهید سید محمد قریشی شهید دفاع مقدس بود و اینبار شهید سید احمد قریشی برادر سید محمد و فرزند شهید دلاور سید کمال در مسیر دفاع از حرم اهل بیت علیهم اسلام به توفیق شهادت نائل گردید. خانواده شهیدپرور قریشی نماد جهاد و شهادت همراه با وفاداری نسبت به ولی امر مسلمین بوده و همواره جلوه غیرت و حمیت نسبت به ارزش های الهی بوده اند.
این مسیر، تداوم منش شهیدان گرانقدری است که در پایداری برای اعتلای اسلام عزیز و امنیت منطقه سرود شهادت طلبی سردادند و عنایت حضرت حق جل و علا را طلبیدند و عزیز و سرافراز شدند. چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که «هر شهیدی کربلایی دارد، خاک آن کربلا تشنه اوست و زمان انتظار می کشد تا پای آن شهید بدان کربلا برسد و آنگاه خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود و روحش را از آن به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن هیچ راهی به جز شهادت وجود ندارد».
اینجانب شهادت سردار بزرگ حاج سیداحمد قریشی را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)، رهبر حکیم انقلاب اسلامی، خاندان شهیدپرور قریشی، مردم غیور کرج و همه جهادگران جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال برای این شهید گرانقدر همنشینی با شهدای کربلا و برای همگان، پیروی از راه و آرمان شهدا را مسألت می نمایم. راه مقاومت ادامه دارد و شهادت برگزیدگان انقلاب اسلامی، توان این حرکت الهی را روز به روز افزون می کند.
السَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا سَبِيلَ اللَّهِ الَّذِي مَنْ سَلَكَ غَيْرَهُ هَلَكَ
 
 سعیدرضا عاملی         
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی
 

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7