کد خبر: 16304| تاریخ انتشار: یـک شنبه ، ۲۶ بهمن سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۵:۵۳:۰ | تعداد بازدید: ۱۶۹۴

کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از روز یکشنبه (۲۶ بهمن ) در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.
کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از روز یکشنبه ۲۶ بهمن تا سه‌شنبه ۵ اسفند با مراجعه به سایت خانه کتاب نسبت به ثبت‌نام در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.
سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب ۹۹، همچون طرح پاییزه ۲۰۰هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲۵ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.
 کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند. 
 طرح‌های فصلی کتاب 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴، برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند.
در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده‌اند، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند. پاییزه کتاب ۹۹، پانزدهمین دوره از طرح‌های فصلی فروش کتاب، با هدف حمایت از کتابفروشان بود. موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در سال ۱۳۹۹ چهار طرح فصلی برگزار کرده که تا کنون سابقه نداشته است.
 
 

منبع:خانه کتاب

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7