کد خبر: 15702| تاریخ انتشار: شــنـبـه ، ۶ دی سال ۱۳۹۹ | ساعت ۱۲:۲۵:۰ | تعداد بازدید: ۱۳۶۳

وزیر آموزش‌وپرورش در تماس تلفنی با مدیر آموزش‌وپرورش زابل ضمن خدا قوت به همه مدیران و معلمان از نحوه ارائه آموزش این شهرستان به دانش‌آموزان مطلع شد.
فرزاد نامجو در این تماس تلفنی با تأکید بر اینکه آموزش در دوران کرونا به‌صورت غیرحضوری دنبال می‌شود و از طریق فضای مجازی و استفاده از شبکه شاد است، گفت: تمایل داشتیم این آموزش‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود و در وضعیت امتحانات نیز برگزاری آزمون به‌صورت حضوری را مدنظر داشتیم اما وضعیت شهرستان نارنجی است و آموزش‌ها غیرحضوری خواهد بود.
وی ادامه داد: ۵هزار و ۳۵۰دانش‌آموز از درس‌نامه برای آموزش خود استفاده می‌کنند و سایر دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و آموزش‌های تلویزیونی، درس‌های خود را پیش می‌برند. ۲۳هزار دانش‌آموز دیگر نیز از بستر شبکه شاد استفاده می‌کنند و برخی دیگر به‌طور مشترک از شاد و آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان زابل درباره ارتباط با معلمان اظهار کرد: با معلمان خود ارتباط تنگاتنگی داریم؛ ۸۵درصد معلمان سیستان و بلوچستان بومی هستند که این موضوع نقطه قوطى برای آموزش‌وپرورش زابل است.
وی با اشاره به نظارت بر کار مدارس شهرستان افزود: کارشناسانی را مشخص کردیم تا از مدارس و وضعیت آموزش مدارس بازدید داشته باشند.
وزیر آموزش‌وپرورش در این تماس ضمن پرسش از وضعیت آموزش ۴۰هزار دانش‌آموز در شهرستان زابل بر ارتباط هرچه بیشتر دانش‌‌آموزان با معلمان تأکید کرد و درباره وضعیت سکونت معلمان غیربومی در شرایط کرونا پرسش کرد.
وی همچنین گفت: ارتباط شما با مدیران باید همه‌روزه باشد. ۳۰۰مدرسه دارید که باید بازدید از این مدارس بین همکاران تقسیم شود.
وزیر آموزش‌وپرورش ضمن تأکید بر اینکه باید از مدارس بازدید سرزده صورت گیرد، عنوان کرد: باید دانش‌آموزان را مانند فرزندان خود بدانیم و اطمینان پیدا کنیم حتی یک نفر از آموزش دور نمی‌ماند تا بتوانیم این سال تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

منبع:مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش

لطفا کد زیر را وارد نمایید

اخبار مرتبط

آرم شورای عالی انقلاب فرهنگی

اطلاعات تماس

تهران، خیابان طالقانی، شماره 436

کدپستی: 1591814313
(+9821) 66976601 - 7